Mijn dochtertje heeft voor haar 3e verjaardag een babyborn gekregen. Gisteren was ze ermee aan 't spelen en opeens komt ze aangerend met de arm van de pop...afgebroken. Heb diegene van wie ze 'm gekregen heeft gevraagd of zij de kassabon nog heeft, maar die heeft ze weggegooid. En ze had contant betaald, dus is er ook geen bewijs op 't bankafschrift. Ik vind het zo zonde. Ze speelt er zo graag mee, de pop is nog geen 4 maanden gebruikt. Heb al op de site gekeken en er zit 2 jaar garantie op de babyborn, maar....je moet wel een kassabon kunnen overleggen. Nu vroeg ik me misschien af of iemand van jullie toevallig een kassabon over heeft van de babyborn (bon niet ouder dan 2 jaar) en mij daarmee wil helpen (en mijn dochtertje uiteraard).
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik kan me haar (en jouw) verdriet wel voorstellen. Kun je de geefster niet vragen of zij bij de winkel wil vragen of zij wat voor haar kunnen doen? Misschien herinneren ze zich haar nog? Of is het al lang geleden? Anders wil het ook nog wel eens helpen om het verhaal aan de fabrikant te mailen/schrijven. Hier kun je de contactgegevens vinden. Contact met fabrikant : Zapf Creation®/MGA Entertainment BNL Telefoon : 020 3548010 klantenservice@mgae.com Succes iig!
Hoi, wij hebben een mail gestuurd naar zapf creation, omdat het been van onze dochters babyborn af was gebroken, zij helemaal verdrietig! Ik kreeg bericht terug en omdat we geen bon meer hadden, mocht ik hem opsturen en binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis, dus ik zou het zou proberen (via de website van zapf creation)
Ik zou ook zapf een mailtje sturen denk ik.. vaak kunnen zij wel zien of je pop oud is of niet.. plus dat het voor hun alleen maar slechte reclame is als er een arm of been afbreekt.. en ze toch een merk met hele goede naam hebben. die naam willen ze graag houden dus zullen ze relatief snel je pop vervangen als je het netjes uitlegt.
had je de verpakking trouwens nog toen? Die heb ik namenlijk niet meer, ik hoop niet dat dat een probleem is...
Super bedankt voor de tip. Ik heb vanochtend een mail gestuurd en kreeg net bericht dat ik 'm mag opsturen en dat ze een nieuwe toesturen.
Nou ik ben ook om, heb zojuist het mailtje gestuurd, ben benieuwd. Vind het eigenlijk ook wel goed dat ze zulke service hebben, die poppen kosten ook niet een paar centen, tenslotte.
wauw, de babyborn van mila is al ruim 15 jaar oud (heb ik gehad toen ik klein was, wel goed schoongemaakt uiteraard) en heeft alle armen en benen nog.. super service zeg!
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie de nieuwe kregen?? IK heb nl vorige vrijdag de pop opgegestuurt en nog niets terug ontvangen.