Kind bloedend perineum

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Bloem2310, 19 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Het is een open zwembad maar grote ramen, plus dat er altijd een ouder aanwezig is. Douchen doen we altijd thuis dus daar kan ook niks gebeurd zijn.

2. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Ik denk ook dat hij inderdaad misschien ergens op school gevallen is en het of alweer vergeten is, of dat hij zichzelf misschien toch pijn gedaan heeft en het niet durft te zeggen.
    Het ziet er vandaag al beter uit en verder laat ik het inderdaad voor wat het is. Hij lijkt me stellig genoeg dat ik hem wel op zijn woord geloof.

KleineLai en Vulpen vinden dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.206
    113
    hou het in de gaten. 1000% hoop ik met je mee dat het gewoon niets is. Ongelukje en niets meer.
    Maar als er wel iets is gebeurd en hij kan of wil er niet over praten, dan komt het er op andere manieren soms wel uit. Denk aan gedragsveranderingen, verandering in slaap -en/of eetpatronen, enz.

Ik wil je geen angst aanpraten, en ik denk dat je het goed doet door hem te geloven en het te laten. Maar hou het in je achterhoofd wil ik toch graag gezegd hebben.

Hopelijk geneest het allemaal netjes en heeft hij geen pijn meer :)

Bloem2310 vindt dit leuk.
  4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Nog een andere gedachte, kan het niet geschuurd hebben op de fiets? Doordat hij heeft gezwommen en het wellicht niet heel goed afgedroogd had? Misschien was het die dag ook nog warm dus ook nog wat zweet? Geen idee hoor maar ik moest daar zo aan denken.

Deel Deze Pagina