Wij trouwen in sept, Tim is dan 20 maanden en hij mag er van ons de hele avond bij zijn, net zoals de andere kinderen die er zullen zijn. Die kinderen zijn dan van de daggasten, de gasten die we voor de avond uitnodigen zullen zelf al hun kinderen niet mee nemen. Tim kan evt op de feestlocatie in een campingbedje in de wijnkelder slapen of op een 'rustig' plekje in de zaal mocht hij het niet trekken en evt hebben we ook een oppas achter de hand die met hem naar huis kan gaan. Je weet toch niet hoe het op zo'n dag zal verlopen dus we hebben gewoon met alles rekening gehouden. Maar om op jouw vraag terug te komen, als je het vervelend vind dat ze hun kindje meebrengen zou ik daar gewoon eerlijk over zijn tegen ze. Het lijkt me ook krom als ik m'n eigen kind met de oppas naar huis laat gaan en een ander kind wel mag blijven maar dat zou mijn gevoel erbij zijn.
Ik doe het ook niet...maar vooral omdat Demi haar rust en regelmaat nodig heeft anders word ze chago En op een feest is het erg moeilijk om met die herrie te slapen voor haar. Op visite leg ik haar ook gewoon om 19.00 in bed in de slaapkamer...en dan gaat ze al slapend de maxi cosie is. Maar probeer dat ook zo min mogelijk te doen zoieso nu ze nog zo klein is. Ik heb 28 augustus een bruiloft van mijn zwager en schoonzusje...overdag mag ze mee...'s avonds gaat ze naar mijn moeder.
Je kunt zelf bepalen of je kinderen op je feest wilt hebben. Door op de envelop te zetten: aan de familie Huppeldepup of aan de heer en mevrouw Huppeldepup. Afgelopen oktober waren wij 25 jaar getrouwd. Toen was onze Jesse ruim 7 maand, en we hadden hem wel mee, maar hij heeft gewoon in de kinderwagen geslapen in een hoek van de zaal, muziek erbij, dansen, hij sliep overal doorheen! Dus het kan wel. Maar of jij andermans kinderen op je feest wilt, dat bepaal je dus zelf!
Nou Sandra ik snap je volkomen hoor ! Ik vind ook dat kinderen van anderhalf dan op bed horen te liggen...ik snap volkomen wat je bedoelt het gaat er bij niet om dat jij er last van hebt maar je hebt je vriendin alleen maar gezegt dat er verder geen kinderen zijn ! en neemt ze haar kindje toch mee ! lekker laten doen hun zijn de ouders en moeten zelf maar bepalen hoe zei der kindjes opvoeden en als hun haar graag meenenem moeten ze zelf de gevolgen maar aanvaarden ! en gelukkig heb jij er de volgende ochtend geen last van hahhahaha jij kan lekker uitslapen met je mannetje maak je er niet te druk om tegen die tijd kan er alweer zo veel veranderd zijn ! eerst maar eens ff je jurk ik zie je snel weer !
Ik zou Kylian niet meenemen, die ligt gewoon om 20 uur op 1 oor of in zijn eigen bedje met een oppas of lekker als logee bij opa en oma. Of dat flexibel is of niet dat zou mij een worst wezen mijn kind gaat 's avonds gewoon niet mee of het nu een bruiloft is of een verjaardag. Feesten voor kinderen zijn overdag en feesten voor volwassenen zijn 's avonds. Dus als ik op jou bruiloft zou komen dan zou dit zonder kind zijn , andere mensen denken hier weer anders over. Maar ik zou wel in gedachten houden dat het jouw bruiloft is en dat jij dus niet hun kind in de gaten hoeft te houden/ er voor hoeft te zorgen. Ik zou me er dus ook niet druk over maken of het kindje nu wel of niet mee komt . Groetjes Anita