Het kan zeker wel, maar ik ben ondertussen ook zo vaak bang gemaakt met heb je dan geen corona. Ja want pietje had het ook en Suus ook. Het word er niet makkelijker op gemaakt allemaal en angst word gezaaid. De hoofd klachten zijn toch echt andere klachten en het is puur pech dat die persoon met buikpijn het ook heeft.
Ik heb de school gebeld en voor de zekerheid gevraagd of zusje wel naar school mag en dat mocht. Als het erger wordt bel ik wel even naar de jgz om advies. ik las op internet dat buikpijn zelden voorkomt na de dtp, maar het kan dus wel: Zelden (bij 1 tot 10 op de 100 mensen) Griepachtige klachten, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn, verminderde eetlust, misselijkheid of buikpijn. Flauwvallen. Meestal gebeurt dit vlak voor, tijdens of na de vaccinatie.
TOEVOEGING: Ik zie nu pas dat deze buikpijn bijwerking werd genoemd bij volwassenen na de DTP prik, geen idee of het dan ook voor kinderen geld.
Flauwvallen VOOR de vaccinatie wordt een bijwerking genoemd Dat vind ik pas een eng vaccin. Dat heb je nog niet eens in je lijf en je krijgt al problemen Nee zonder gekheid. Ik zou in geval van TS uitgaan van gevolg op de vaccinatie. En haar zolang ze buikpijn heeft lekker thuishouden. Beterschap!
hahah ja ik lees het nu ook.. erg bijzonder inderdaad maar bedankt voor je berichtje, ze is nu langzaam weer aan het opknappen dus voor nu ga ik er inderdaad vanuit dat het van de prik kwam.