Er schort idd duidelijk iets aan de opvoeding van dit joch. Ik zou zowel hem als zijn ouders erop aanspreken, zal mij een rotzorg zijn als het kind (of de ouders ) hiervan schrikken.
Normaal bemoei ik mijn nergens mee. Maar zodra een kind een dier of een ander kind pijn doet dan zeker wel.
Huh,meen je dat nou echt? En dan zeg je ook nog dat je zulk gedrag onacceptabel vindt en dat zijn ouders Tokkies zijn....? On topic: Ik zou er ook wat van gezegd hebben. Als we met elkaar moeten leven in één maatschappij, dan mogen we ook wel iets tegen elkaar zeggen, vind ik. Je leert niet alleen van je ouders, je leert ook van mensen die je in je leven tegenkomt. Dat jongetje zou mij dus tegen zijn gekomen...
ja, ik zou er zeker wat van zeggen. Eerst tegen het kind en ook zeker tegen het personeel van de kinderboerderij. Hier vorig jaar nog gedaan. Toen waren er lammetjes geboren en er was 1 kindje die ging die kleintjes opjagen. Toen heb ik meteen ingegrepen en het gemeld aan het personeel. Geen idee waar zn ouders waren.....
Aanspreken had niet gewerkt bij dit kereltje, want hij stak gewoon zijn tong uit naar de andere moeder die dus eerst haar dochter weer van de grond kwam rapen en hem ook aansprak. De vader probeerde het eerst nog in goede banen te leiden maar piepte er toen tussenuit. Ik zag hem bij het hek staan, druk in gesprek met moeder of een ander familielid (ze waren met veel). Alleen het zusje hield hem in het oog en ik zag dus ook later dat ze hem bij de arm pakte en meesleurde naar buiten. Die brul was meer uit intuïtie, ik zag hem mijn dochter al omduwen en daarbij vond ik de zoveelste pets gewoon teveel. Had het wel leuk gevonden als zo'n geit eens een flinke kopstoot aan dat kind had gegeven, had hij misschien beter de consequenties van zijn daden kunnen aanvaarden