Pijn in linkerbil en been.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs2, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs2

Babs2 Actief lid

6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ik heb nu al een aantal zo'n vervelende pijn in mijn linkerbil en been. Met soms van die pijnscheuten erdoorheen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Groetjes.

2. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ik heb het ook maar bij mij komt het van de BI.... Anders even na laten kijken bij de huisarts?

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Hmm ik heb dat ook. Volgens mij komt het ook door je bekken hoor!

4. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ook ik heb het... alleen dan rechterbil... ik sla als het op zijn ergst is helemaal op slot en kan me dan niet bewegen van de pijn die ik dan heb... verschrikkelijk is het!

Bij mij is het BI ik had het bij mijn zoontje ook en had van die zwangerschap nog zon speciale bekkengordel.. dus als ik er last van heb draag ik die gordel!
    Maar ik zal wel ff naar de dokter gaan en er niet mee rond blijven lopen

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ikhad dit ook rond week 22 a 23. mijn therapeut vertelde dat de baby/baarmoeder dan zwaar kan rusten op een zenuw die naar je been loopt, dit zorgt voor pijn en kan zelfs voor tijdelijke uitval van je been zorgen.

even op een van je zijkanten gaan liggen, zodat de kleine de andere kant op gaat liggen wil soms helpen.

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Denk eerder dat het ischias is...Bij is dit 3 weken geleden geconstateert...Ik wil je niet ontmoedigen maar daar is niets aan te doen, en wordt vaak alleen nog maar extremer.

ik wordt er zelf echt knetter gek van

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ook bij mij is zwangerschapsischias vastgesteld. Gelukkig geen BI alhoewel dit ook erg irritant is. Bij mij straalt het namelijk door naar mijn kruis waardoor ik niet eens normaal staande een broek aan kan trekken. GRRRR. Nog 9 weekjes en dan zijn we er hopelijk weer vanaf.
    (heeft trouwens te maken met een gekanteld heiligbeen)

8. Babs2

Babs2 Actief lid

6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ik ben dus niet de enige. Begrijp dat er verder weinig aan te doen is. Het straalt nu ook echt uit naar mijn onderrug. Hopen dat we op de been blijven!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klinkt idd als Ischias. Niks aan te doen :(

10. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Idd Ischias!

Hier ook eentje die er al last van heeft! Bij mijn eerste begon het pas bij 24 weken en nu al met 14, heb dus nog een lange tijd te gaan!

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik had er van het weekend ook last van, nu is mijn stuitje wat gevoeliger!
    Ik heb 's nachts met een kussen tussen mijn benen geslapen (lig op mijn zij) en daarna was het over.

Gr Tamar

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Bekkenklachten, tis een zenuw. Rustig aan, rechtop zitten en niets meer (op)tillen! (hielp bij mij)

Deel Deze Pagina