Ik heb nu al een aantal zo'n vervelende pijn in mijn linkerbil en been. Met soms van die pijnscheuten erdoorheen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Groetjes.
ook ik heb het... alleen dan rechterbil... ik sla als het op zijn ergst is helemaal op slot en kan me dan niet bewegen van de pijn die ik dan heb... verschrikkelijk is het! Bij mij is het BI ik had het bij mijn zoontje ook en had van die zwangerschap nog zon speciale bekkengordel.. dus als ik er last van heb draag ik die gordel! Maar ik zal wel ff naar de dokter gaan en er niet mee rond blijven lopen
ikhad dit ook rond week 22 a 23. mijn therapeut vertelde dat de baby/baarmoeder dan zwaar kan rusten op een zenuw die naar je been loopt, dit zorgt voor pijn en kan zelfs voor tijdelijke uitval van je been zorgen. even op een van je zijkanten gaan liggen, zodat de kleine de andere kant op gaat liggen wil soms helpen.
Denk eerder dat het ischias is...Bij is dit 3 weken geleden geconstateert...Ik wil je niet ontmoedigen maar daar is niets aan te doen, en wordt vaak alleen nog maar extremer. ik wordt er zelf echt knetter gek van
Ook bij mij is zwangerschapsischias vastgesteld. Gelukkig geen BI alhoewel dit ook erg irritant is. Bij mij straalt het namelijk door naar mijn kruis waardoor ik niet eens normaal staande een broek aan kan trekken. GRRRR. Nog 9 weekjes en dan zijn we er hopelijk weer vanaf. (heeft trouwens te maken met een gekanteld heiligbeen)
Ik ben dus niet de enige. Begrijp dat er verder weinig aan te doen is. Het straalt nu ook echt uit naar mijn onderrug. Hopen dat we op de been blijven!
Idd Ischias! Hier ook eentje die er al last van heeft! Bij mijn eerste begon het pas bij 24 weken en nu al met 14, heb dus nog een lange tijd te gaan!
Ik had er van het weekend ook last van, nu is mijn stuitje wat gevoeliger! Ik heb 's nachts met een kussen tussen mijn benen geslapen (lig op mijn zij) en daarna was het over. Gr Tamar