Mijn neefje wordt zondag 7 en ik vind dit echt een lastige leeftijd om iets voor te kopen. Kleding krijgt hij al genoeg en volgens mij zijn ze ook weer helemaal uit de Planes en cars enzo. Maar zijn ouders zijn dit jaar gescheiden en hij heeft het niet makkelijk dus ik wil echt dat hij uit zijn dak gaat van mijn cadeau. Wil dat snoetje zien glimmen Iemand de ultieme tip? Budget: Plusminus 50 euro
Een gave step? Mijn ouders hebben een prachtige step voor 50 euro op Mp gekocht, helemaal opgeknapt en goud gespoten. Nieuw zijn ze te duur. Mijn zoon wil voor zijn zevende verjaardag een dagboek (er zijn jongensversies met onzichtbare inkt enzo) en het boek Matilda. Verder is hij gek op zijn insectenstad.
lego inderdaad... Verder is zo'n spuitarm van spiderman ook helemaal hot... Zijn ouders vaak minder blij mee, maar die kids vinden het geweldig... Dagje uit is ook leuk... ergens mee naar toe nemen... weet niet wat zijn interesses zijn? niet ieder 7 jarig jongetje vind het zelfde leuk namelijk
Die van mij wordt volgende week 7 en wil: Een snorkel en duikbril Lego Een op afstandbestuurbare auto Een walky talky
Bedankt! Lego is wel een nuttig cadeau denk ik! Dat is geen rommel waar hij 3x naar kijkt, maar langdurig plezier van heeft. Ook inline skates vind ik een hele leuke tip! En lovemy2kids: ik dacht echt; wat zeg jij nou? Een spuitarm van Spiderman?? Wat is dat? Maar ik heb hem gegoogled en ik heb weer wat bijgeleerd
Mijn zoontje is momenteel helemaal into the power rangers en dan vooral dino charge, op school zijn ze ook into the power rangers, zelfs de meiden haha Ook dino's is hij gek op, bij de action hebben ze voor 5 of 6 euro per stuk reuze dino's en daar speelt hij bijna dagelijks mee, Verder is lego ook altijd een goede
Die spuitarm zou ik persoonlijk niet goed vinden, dus mocht je zoiets kopen dan check even bij zijn ouders
walkitalki is ook een super idee, speel mijn zoon van 6,5 ook veel mee, ook buiten met vrienden! Wel een goede alecto van 24 euro, geen 12 euro modelllen!
Lego was mijn zoon op die leeftijd dol op en anders buiten speelgoed? Skateboard, evt een goedkope skelter via marktplaats (wij hebben zo'n grote blauwe skelter voor 50 euro op de kop kunnen tikken).
Bioscoop bon en een dagje met tante? Inclusief een 'diner' bij de Mac. Mijn 8 jarige ( en 5 jarige ) zouden dat helemaal fantastisch vinden!
Nerf zou ik doen Dat is echt een megahit hier. Lego ook leuk, maar daar moet het wel het kind voor zijn. Zoon vindt lego bijvoorbeeld wel heel leuk, maar speelt er eigenlijk niet mee. Verder Geestenjacht (spel) of een ander bord spel (betoverd doolhof van zijn favoriete karakter bijvoorbeeld.
Mijn zoon is 7 jaar en gek van Nerf, het computerspel FIFA 16 en alles wat met monstertrucks te maken heeft. Misschien is Hot Wheels wel wat. Daar heb je geen batterijen voor nodig, is niet heel duur, je hebt al een groot cadeau voor 50. mijn kinderen kunnen uren hiermee spelen en lange banen bouwen en hiermee auto's laten rijden en botsen.