kind en de kou

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ach, het is maar waar je, jezelf druk om wil maken?

Als jij het idee hebt dat de manier van aankleden prima is en je kindje geeft ook geen tekenen dat dit niet zo is dan is het toch prima.

Je reageert een beetje aangevallen voor mijn gevoel op een aantal reacties hier, als je alleen maar "meelopers" in jou gevoel wil dan kan je dit beter van te voren aangeven. Niet iedereen heeft dezelfde mening...

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Niks van aantrekken,andere mensen weten het toch altijd beter.
    Je moet doen zoals jij denkt dat je het goed doet,jij kent jou meisje het beste!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Gut wat stel je je aan zeg, je doet net alsof iedereen je hier aanvalt terwijl het erg netjes bleef.
    Ik denk zelf ook dat je het verkeerd ziet, je moet niet zo vooroordelend over mensen zijn, ze keken raar? misschien keek jij ze wel raar aan tsjah wie zegt het..ik denk met zo'n kleintje dat ze juist keken van ohh wat klein nog he...

Kinderwagenbak lijkt mij juist warmer omdat de wind daar niet in komt en de warmte een beetje blijft hangen. Teminste mn dochter moest bij haar tempdalingen juist veel in de kinderwagenbak slapen vanwege de warmte van zo'n ding.
    maar ach ze zullen het ook vast niet koud hebben hoor daar zorgt moeders vast goed voor ;)

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wij liepen met sneeuw en kou ook gewoon met draagzak, maar ik had er wel een speciale zak omheen, die was heerlijk warm,dus ook om de voeten/benen heen, was net een mummie hahaha.

maar met gladheid veilig in de wagen, kruikjes erbij, lekkere deken, eventueel regenhoes om de wind tegen te houden.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    je zal zelf het beste weten wanneer het te warm of te koud voor je kindje is, dat verscheeld per kind.

maar ben ook van mening dat je wel een beetje aangebrand reageerd.
    als mensen raar kijken spreek ze erop aan.

ik heb het een keer in de supermarkt gehad die mevr keek steeds vol medelijden naar mn kids. werd er gek van en onzeker.
    toen heb ik haar gevraagd waarom ze zo keek.

bleek dat haar dochter een kindje verloren was en mijn dochter deed haar heel erg aan haar kleindochter denken ze leek er heel veel op.

zo zie je maar. ik dacht dat ze het niet me mij eens was en dat ze medelijden met de kinderen had, maar er bleek iest heel anders achter te zitten.

je kan bij mensen die je niet kent niet bedenken wat ze denken, alleen omdat ze op een bepaalde manier naar je kijken.

en ook al was het wel zo.
    stel die mensen keken idd omdat ze je kindje zo zielig vonden naar buiten in de kou... als zij van te voren tegen jou zouden zeggen dat moet je niet doen, zou je het dan ook laten?
    doet hun mening er iets toe?

laat je niet zo op de kast jagen en maak je er niet zo druk om zonde van je energie. die mensen zijn jouw al lang weer vergeten en jij maakt je er zo druk om dat je het van je af moet schrijven.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.858
    113
    Ach, gewoon niet op letten, je weet zelf toch of ze het warm of koud hebben. Moet zeggen dat de generatie van mijn moeder en daarvoor gewoon erg waren van het heel dik inpakken, omdat ze anders ziek zouden kunnen worden.
    Mijn kinderen zijn allebei anders, mijn dochtertje heeft het snel warm, mijn zoontje snel koud. Ik kleed ze dus ook anders aan, ze slapen ook onder ander beddengoed.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Je moet ook geen wanden aantrekken, maar wanten.
    Ik zou ook raar kijken hoor, heb nog nooit iemand met een wand aan gezien

:D

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    :p:p

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nou, als jij je hier al druk over kan maken, dan staat je nog heel wat te wachten als je kindje ouder wordt.

Boeiend, jou kind, jou keuze.
    Al loop je in je blote kont buiten, met je kind op je rug?!
    Als jij t goed vindt, dan is t goed, jij bent de mama.

Klaar, zo moeilijk is t niet.

10. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0

whoehahaha denk dat je dan wel vreemde blikken kunt verwachten hoor dus wees gewaarschuwd :D:D

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ja precies.... als ik in deze kou naar buiten moet kijk ik ook niet blij hoor.... gats wat een kou. Daar ga je ook vol afgrijzen van kijken toch? :D

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Draagdoek kun je ook nog onder je jas doen evt. En in de kinderwagen leg je met deze temperaturen een warme kruik.

Maar wind je er nou niet zo over op joh.

13. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik wordt vaak al raar aangekeken als ik met mijn 3 kleintjes ergens ben of loop. waarom geen idee maar het zal me een zorg zijn. schijnbaar heel apart drie kindjes onder de 4

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    oeps haha LOL sorry
    Vond het wel lekker lopen met een paar wanden aan mijn handen;)

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik deed altijd eerst de draagzak aan en dan mijn jas, zodat kk lekker in mijn jas zat.

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Misschien ben je gewoon een rare.... wie zal het zeggen? :D

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Denk je dat ze daarom zo keken? Of vonden ze het zelf heel koud waardoor hun gezicht zo stond.

18. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Haha, herkenbaar!! :D Ik heb er 5 en wordt ook regelmatig nagestaard. ;)

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    zal ik um inkoppen dan? :D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kijk met deze temperaturen ook alles behalve vrolijk.
    Dat heeft niks met de mensen te maken maar met de kou.

Wie weet hadden die mensen daar ook wel last van?

Deel Deze Pagina