kind en de kou

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

ikvraag me af hoe je het klaar krijgt? 2 rompers? als ik een shirt boven de romper aan heb gedaan ben ik al blij, d vind dat niet zo leuk maar daar ben ik nu getraint in maar als ik hem 2 rompers aandoe en daarover een shirt en een jas dan ben ik 20min bezig denk haha, die mouwen zijn altijd een ramp en veel te lang hier

niks van aantrekken hoor, ik wetd vorige week ook raar bekeken op straat, ofdat gevoel had ik toch, ik was nogal gekleurd aangekleed en ik zie er jonger uit dan dat ik ben, ik denk dat sommige dachten dat ik een tienermoeder was, boeieee! :D ik liep rond met een smile tot achter mn oren, zo fier was ik op mn ventje, boeit me niks wat anderen denken

over welke foto hebben jullie het? ik vind ze niet maar ben nieuwsgierig :p

2. 2jees

2jees Niet meer actief

de avater van @Rijtjes

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik word ook heel blij van rijtjes avatar :D en ik denk dat mijn dochter het op mijn rug ook geweldig zal vinden.

Ga dus investeren in een goede geweven doek die ik op mijn rug kan vastmaken. Vooral met de zomer in het vooruitzicht. Met de Babylonia Slen zal het niet zo'n succes worden denk ik (is rekbaar).

4. 2jees

2jees Niet meer actief

wat zal ze blij worden van dit topic ;)

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Met rekbaar niet rugdragen hoor! Is gevaarlijk. Verder is rugdragen echt een feestje!!

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik heb een aantal rompers met korte mouwen die zo leuk zijn, maar je ziet ze haast nooit, want rompers heb je onder de kleertjes... Ik pak dus een romper met lange mouwen, daar doe ik van te voren zo'n romper met korte mouwen over aan, en trek dat dus in 1 keer aan bij mn dochter. Zelfde met twee rompers met lange mouwen, die kun je van te voren over elkaar heen trekken zodat je in 1 keer twee rompers tegelijk over het hoofdje en de armpjes kan doen. Heb het idee dat ze dat lekkerder vind zitten dan iets wat heel ruim om haar heen valt :)

7. misa

misa Niet meer actief

Ik kijk goed naar mijn kids wat ze qua warmte nodig hebben. In de draagzak betekent dat een hele dikke broek, extra maillot, beenwarmers oid aan.

Als mensen je werkelijk zo aankeken: niets van aan trekken. :)

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Jeetje, lees nu de reacties op mijn avatar, ik word er helemaal verlegen van :) super lief zeg!

En op mijn rug krijgen wil ik jullie best leren, haha, moeten jullie alleen wel naar het midden van het land komen ;) rugdragen vind ik echt heerlijk en ideaal, zeker met mijn Reuzen meisje van 12 kilo :)

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meet bij Rijtjes :D ;).

Vind je avatar ook zo gezellig :).
    (Sorry helemaal offtopic)

Deel Deze Pagina