Kind en hond.... Zò leuk samen!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Croissantje, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    .....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,5 KB
      Weergaven:
      45
  2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mee eens.
    Hond hoort een eigen plek te hebben vrij van anderen. Als de hond het zat is is dit een veilige plek en voorkomt onnodige problemen.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dit vind ik dan weer minder...
    Kind hoort niet op het privé plekje van de hond.
    Dat is hier zwaar verboden terrein.

4. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik doe ook mee!
    Ons zoontje met ons kleine kruimeltje. Onze labrador is nog te groot voor hem. Maar dat komt wel goed als hij wat groter is.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,2 KB
      Weergaven:
      24
  5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ho wacht even de mand staat er voor de show... Eigenlijk kan de mand de kamer uit... Ze (honden)liggen er nooit in, ook nooit voordat ze geboren was.. Ze liggen liever in de bench waar dochter nooit inkomt, in de bijkeuken of op de bank.. Honden klimmen alleen in de mand als dochter hierin zit.. Duidelijk??!!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  7. iss7

iss7 Lid

8 mei 2012
    49
    0
    0
    Winkelmedewerkster parttime
    Hier gaat het ook super goed samen! Echte vriendjes...
    Alleen hier ook strikte regels. Mand van hond en afblijven van de speeltjes van de hond en hond afblijven van de speeltjes en kleed van kind!
    Werkt super, onze mei kan werkelijk alles bij onze hond doen! Lees: ik of mijn vriend zijn er altijd bij. Hoe goed ik onze hond vertrouw ze zijn nooit 'alleen'.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,8 KB
      Weergaven:
      22
  8. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Fidel: Ik vind het prachtige foto's van je mup met jullie hondje!

Hier een bernersennen van 45kilo, een lievere (grote) extra mama hadden we niet kunnen wensen! onze kleine meid kruipt graag naar haar toe en 'mama' moet regelmatig even haar bolletje een lik geven. Laatst ging ze naast ons meisje staan en hield ze haar linker voorpoot in de lucht, ze was bang dat ze te dicht bij de baby stond de schat! <3 (en even voor de zekerheid, natuurlijk altijd onder toezicht he)

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Persoonlijk snap ik niet waarom mensen altijd maar hun menig moeten geven zonder dat daarom gevraagd word, wat is daar de meerwaarde van???

10. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zal even reageren hierop.

Omdat het gevaarlijk is! Ik kan een heel verhaal typen om dit uit te leggen, maar dat zal toch afgedaan worden met 'ja maar ik zit ernaast'. En nee dat zit je niet, anders kan je geen foto maken! En een bijt of knauw is zo gedaan.

Daarnaast zeggen we het alleen over de foto waarbij een kindje in de mand ligt, waarvan het lijkt dat dit de standaard ligplaats is! Echter heeft die persoon al gereageerd dat de bench een veilige plek is voor de hond.

Ik vind dat een hond een veilige, kindervrije plek moet hebben. Anders is het sneu voor de hond.

11. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke kiekjes! Mijn dochter is ook gek van onze kat. Deze iets minder van mijn dochter. Maar nu ze wat groter wordt steeds meer, 11 maanden. Dan vind ze het wek interessant wat de kleine aan het doen is.

Deel Deze Pagina