kind en hond

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    onze poes heet inderdaad Trut!
    het is ook een trutje, ze doet dr naam wel eer aan! haaaaha!

2. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen hij zo klein was vond ik het ook heerlijk :) Maar nu hij wat ouder is slaapt hij beter in zijn bedje. Want om nou een middag dutje van 1,5 uur in de buggy te doen ;)
    Wat dat betreft is dat kleine wel erg handig :)

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook 2 hondjes!
    een kruising keeshond/terrier van 10 en een chihuahua van 4..

vind het zo heerlijk om te zien hoe de hond van 10 en onze dochter met elkaar omgaan.. heerlijk kroelen en hond zoekt dochter elke keer weer opnieuw op (vooral om in haar oren te likken ;) ;) )

De chihuahua vind het allemaal een beetje te druk dus daarin houden we afstand met onze dochter..

We blijven er uiteraard wel altijd bij en leren onze dochter niet zelf naar de hond te gaan maar de hond naar haar te laten komen..

en verder zijn er plekjes verboden gebied voor dochter, zoals manden en onder de salontafel (daar vind hond van 10 haar rust dus dochter mag niet op dr buik onder de salontafel)

4. Storm

Storm Niet meer actief

Hier ook een hond en twee kids. Heerlijke combi. Mijn oudste en de hond zijn echt dikke vrienden. De hond kan ook ontzettend veel van de kids hebben. De jongste vind het ook wel leuk, maar is toch anders naar de hond toe.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Deze zou ik zo op canvas laten drukken en inlijsten!! Vindt hem geweldig.. die twee snoetjes bij elkaar!!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wij hebben ook een hond, onze vorige hond ging plotseling dood toen de oudste 7 maanden was. Twee maanden later hebben we onze huidige hond als pup in huis genomen, dus ze zijn echt samen opgegroeid, had opeens 2 baby's in huis :D, heel druk, maar we hadden al snel onze draai gevonden. Ik laat de hond tussen de middag uit met de kinderen, hoe laat wisselt nog wel even, maar een uurtje eerder of later maakt haar niet uit.
    Verder let ik altijd op hoor, ik ben er altijd bij, de hond moet lief voor de kinderen zijn en de kinderen ook lief voor de hond.
    Hier was mijn zoontje op de grond in slaap gevallen naast de hond, ze hebben bijna 2 uur zo samen gelegen.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    En mijn dochtertje met de hond:

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Nog even mijn verhaal verder afmaken nu ik even tijd heb (ovenschotel staat in oven :D)....
    Hier ook een hond van inmiddels bijna 4 jaar! Het is een oud duitse herder (rechte rug en langer haar), teefje... Voordat onze dochter kwam hadden we haar al 2 jaar.
    Het is zo leuk om te zien hoe die twee met elkaar om gaan! Iedere ochtend als we beneden komen dan roept Floor al 'aaien aaien' en begint er een staart te kwispelen...
    Als Floor ergens naartoe loopt dan staat de hond er meteen bij.
    We merken ook dat de hond een stuk waakser is dan ervoor!

Hier mag Floor ook nooit in de mand zitten/liggen/klimmen als de hond er in ligt. En de hond moet inderdaad lief zijn voor Floor, maar andersom ook! Soms wil ze nog wel eens in de ogen prikken of op de staart gaan staan, maar dat gaat steeds beter.
    De hond wil haar continue aflebberen, maar dat staan wij ook niet toe!

De foto's zijn al oud, maar hebben eigenlijk niet echt een recente foto... moeten er maar weer eens wat maken!

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hier ook een hond(je), jack russel. zijn ook twee hele lieve vriendjes van elkaar :D zo blij dat het goed gaat!! je hoort wel eens andere verhalen:(

Bekijk bijlage 239092

10. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Bekijk bijlage 239093

toen ik vroeger baby was hadden mijn ouders trouwens ook een boxer :D zo'n lieve honden!!

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ook té schattig!!

12. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij hebben ook 2 honden (allebei rasloos). En ook hier gaat het super. Onze oudste hond vind het af en toe wel druk, maar ze loopt netjes weg als ze het niet meer wil. Dan laat ik haar in de gang liggen (ze gaat dan voor de deur staan dat ze de gang in wil:D).
    Onze jongste hond is vreselijk ondeugend, maar ik kan me geen lievere hond voor Thirza bedenken. Ze vind echt alles best (mama niet hoor;)).
    Ze blijft gewoon liggen zonder zelfs maar haar kop op te tillen, terwijl mijn dochter over haar heen probeert te kruipen. (dat laat ik maar niet toe, want het is een hondje van 9,5 kilo. Dus straks is ze plat:D).
    Het enige lastige vind ik dat allebei de honden enorm de neiging hebben om eten/ koekjes te jatten van Thirza.

Thirza gaat wel vaak mee met uitlaten. En een regenhoes doet idd wonderen, ook als het hard waait.
    Ze is trouwens pas 1x echt verkouden/ziek geweest, dus de buitenlucht doet haar goed.

De 3 meiden op strand:
    Bekijk bijlage 239096

13. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
  14. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Hier onze Lagotto met Jamie samen, wel al een maandje of twee geleden. Ze weet precies waar er wat te halen valt :D

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een leuke foto's allemaal

onze JR moest ff wennen in het begin maar nu zoeken ze elkaar telkens op :D

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aah!!! Wat ontzettend lief die foto's!

Hier ook 2 hondjes. De oudste (5jr) hadden we al, voordat onze oudste dochter werd geboren. Ons hondje was meteen heel erg waaks over onze dochter. Wij mochten haar niet laten huilen , dan stond ze meteen te blaffen. De kraamverzorgster mocht haar niet uit de wieg halen, dan ging ze er tussen staan etc ;)
    Echte maatjes zijn ze, nog steeds!

Onze hond loopt regelmatig met stickers rond etc.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier onze Jut en Ju(u)l

18. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Ook hier iemand met een hond en kind:D..
    Voordat mijn dochtergeboren werd hadden we Diva,kruising pittbull\Bulldog,ze is helaas op afgelopen 22 februari op 6 jarige leeftijd ingeslapen mn meisie was helemaal op.
    Beestje was mishandeld geweest met verschrikkelijke gevolgen,rechts blind en doof is tevens gebruikt als lokhond voor de hondengevechten,maar met mn dochter ik heb nog nooit zoveel liefde en geduld bij dat beestje gezien als bij haar.
    Dochter is nu bijna 1 jr en ja 2 dagen na Diva's dood hebben we een pupje genomen gekocht als zijnde engelse staf maar heb het vermoeden dat ze groter fgaat worden.
    Ben nu weer zwanger,18 wk en toevallig is onze Skye net 18 w en 3 dagen :D,het is druk maar gaat heel goed.
    En ja het uitlaten vergt wat geregel maar ik kan echt niet zonder hond..
    Overginds heeft bijna iedereen in onze fam. honden dus kids groeien er ook echt mee op.

ik heb wel mooie fotos maar lukt me niet om ze te plaatsen helaas..

gr gemma

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier een dochter van 3 maanden en twee honden. Labradorachtige. Heb de honden aangeleerd naast de kinderwagen te lopen. Dat kunnen ze met uitloopriem en korte riem. Ook kan ik mijn dochter nog meenemen in de draagdoek.

Gaat hier ook erg goed. Oudste hond (teefje, 10 jaar) vond het in het begin een beetje eng en liep regelmatig weg. Nu vind het ze mijn dochter niet eng meer. Geeft zelfs regelmatig een lik. (en dat doet ze echt niet vaak)
    Jongste hond (reu, 4 jaar) vond het meteen toen we terug kwamen uit het ziekenhuis 'zijn' kind. In het begin als iemand anders mijn dochter vast had en aan de wandel ging om haar luier te verschonen ofzo. Dan zat zijn neus echt in hun knieholte. Gelukkig doet hij dat niet meer zo extreem. Als ze huilt en blijft huilen gaat hij wel kijken of iemand er iets aan gaat doen. Hij probeerd haar ook vaak te likken maar dat wil ik niet. Een likje mag maar het haar wassen doe ik zelf wel. :)

Zou het ook wel eens niet goed gaan?

20. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hier ook 2 dikke maatjes! Onze hond is altijd blijer als ons zoontje thuiskomt dan als dat wij thuiskomen :cool:

Deze foto is vorig jaar zomer gemaakt.
    Bekijk bijlage 239162

Deel Deze Pagina