Kind en hond?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Sun01, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik ben alleen dus ik moet het ook zelf doen. 's ochtends voor mijn werk laat ik hem alles in het perkje voor het huis doen. kids liggen dan nog op bed/zijn binnen. babyfoon in mn zak en sta op 10 meter van mn huis. smiddags gaan ze gewoon mee tijdens wandelen. soms ben ik eerder klaar met werken en zitten ze nog op kdv/school dus dan kan ik alleen een rondje met hem doen. als het echt slecht weer is dan laat ik de kids thuis en doet hij alles voor in het perkje. makkelijk, hij wil niet eens lopen met slecht weer:)

voor de nacht dan gaat hij ook voor in het perkje en liggen de kids op bed en heb ik de babyfoon in mn zak.

toen mn oudste net geboren was, was ze 's avonds vaak nog wakker. ik nam haar toen ook gewoon mee in de draagzak. lekker warm aankleden en gaan met die banaan.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik neem de kinderen altijd mee.regen of niet. Vanaf dat ze konden lopen regenlaars aan, plu mee en in de herfst winter zaklamp mee. Buggy mee is geen optie want loop langs de ren en dat is blub. Zonder kinderen in de ren. Toen de jongste nog niet liep had ik buikdrager. Uitlaten duurt wel lang maar dat duurt alles met kinderen erbij haha. Ze willen nu nog steeds graag de hond mee uitlaten ( 6 en 8 ondertussen) maar dat hoeft alleen als man avond dienst heeft.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij hebben een chihuahua.

Om 05.00 uur laat vriend hem uit , ik laat hem even naast ons huis plassen om 7.30 als kind in kinderstoel zit.

Dan om 13 uur komen wij thuis en gaan we met de hond wandelen , of in bos of goed blokje om.

18 uur na het eten vriend of ik... Als vriend nog niet thuis is laat ik hem weer even langs de zijkant van het huis. En laat hem uit als vriend er is.

Dan nog een klein plasje voor wij gaan slapen die is altijd langs het huis.

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Als de kids wakker zijn gaan ze mee, tenzij mijn man thuis is dan blijven de kids gewoon thuis. Als mijn zoontjes liggen te slapen dan doe ik de honden ff snel in de achtertuin. Als mijn man thuis komt dan ga ik alsnog een blok met ze om. De oudste is 4 dus die zit overdag op school, dan hoef ik alleen de jongste mee te nemen

5. Apart

Apart Actief lid

19 apr 2015
    125
    0
    0
    Nederland
    dit dus.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Toen mijn dochter klein was ging ze mee in de draagdoek. Nu ze iets 'ouder' is zet ik haar overdag wel eens even voor de tv en laat de honden een snelle plas doen. (bij tv kijken is ze compleet gehypnotiseerd)
    S'avonds laat ik haar gewoon slapen als ik echt de honden uit moet laten. Liefst wacht ik tot man thuis is. Maar dit laatste doen we pas sinds een jaar, daarvoor was ze s'avonds nogal eens onrustig.
    Misschien niet helemaal verantwoord volgens sommige mensen maar iedere keer een buurvrouw vragen voor die 5 minuten die je dan buiten bent werd ook vervelend.

Deel Deze Pagina