kind en kleren

Discussie in 'De lounge' gestart door Harrinda, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Dat weet ik niet hoor. Of je moet alles bij elkaar gooien. Want na 1 dag zou ik dan 9 handdoeken en 9 washandjes hebben en in een andere was 9 kledingsets...ervan uitgaande dat het allemaal donker of allema licht is. Daar vul ik geen wasmachine mee.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Niet elk kind hoor...mijn dochter zit al 1,5 jaar in maat 110/116 bv. En daarvoor ook zoiets in 98/104.

Ik vind het juist niks om mijn kind elke week in hetzelfde te zien.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Niet speciaal setje maar wel losse dingen ik denk ongeveer;
    1 jas
    1 bodywarmer
    5/6 broekjes
    10 T-shirtjes
    5 shirtjes lange mouw
    2 blousjes
    2 vesten
    1 paar schoenen
    10 paar sokken
    1 zwembroek
    8 rompers

Dat is het ongeveer.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier zolang in 104/110
    En nu ineens 122....
    Schoenen ook van 27 naar 30.
    Zomers groeispurtje :)

Vermoed dat ze hier voorlopig nog wel even in kan lopen maar alle kasten zijn zo goed als leeg :)

5. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik heb weinig tot geen setjes in de kast liggen voor onze zoon. Er kan meer dan genoeg gecombineerd worden met de dingen die in z'n kast liggen! Hij heeft nu 10 lange broeken (jeans meegeteld), 15 longsleeves, 10 t-shirts, 5 polo's, 4 truien en een aantal vestjes.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    Ik gooi alle gekleurde was bij elkaar, houdt alleen de witte was apart. Ik heb met 3 kinderen al bijna elke dag wel een wasmachine vol trouwens.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zorg altijd dat hij ongeacht seizoen minstens 11 shirts heeft met lange tijd, 5 spijkerbroeken en genoeg joggingbroeken/pantalon o.i.d. in elk geval iets anders dan spijkerbroek en in de zomer heb ik in elk geval 3 vesten en 2 dikkere truien en minstens 10 tshirts en wat korte broeken.
    In de winter ool weer minstens 11 shirts met lange mouwen en 3 t shirts, minstens 4 vesten en in elk geval 5 dikke truien en 5 spijkerbroeken en genoeg andere broeken. In de winter en de zomer 2of 3 verschillende jassen.
    De kleding die hij draagt en past leg ik in de commode. De te kleine kleding ligt in dozen op zolder en verder heb ik rompers apart, sokken apart , t shirts apart, pyjamas apart en noem maar op. Voor alles een aparte plank of la, heel handig en overzichtelijk.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm zoveel vesten en dikke truien hebben wij in de winter nog niet eens :)

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Als je kind heel jong is inderdaad. Maar mijn oudste is bijna 5 en die gaat nu eindelijk naar maat 104/110. Sommige dingen zijn al zo versleten dat die niet meer naar zijn broertje gaan.
    En ik wil graag wisselen qua shirts. Niet elke week hetzelfde shirt.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Elke dag een volle als je nog ook alles bij elkaar doet...dan heb je wel een mini wasmachientje denk ik

11. 4MeidenMama

6 aug 2014
    78
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn kids hebben teveel kleding, heb gelukkig wel een extra kast in mn waskamer waar ik vanalles kan bewaren. Bewaar daar ook de kleding die in de verkoop staat.

ik zou het echt niet weten om hoeveel stelletjes het gaat, zowel mijn oudste 2 als mijn jongste 2 hebben bijna dezelfde maat..

12. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    voor de winter tot nu toe:

12 broeken
    10 shirts
    1 blouse
    4 vestjes
    8 rompertjes lange en korte mouw
    2 paar schoenen
    1 paar laarzen
    10 paar sokken
    nog op zoek naar een winterjas, muts, handschoenen en sjaal

en daar komt vast nog meer bij als ik in de winkel iets leuks zie hangen.

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik ben zo 1 die 20 jurken heeft voor haar dochter ;) 14 long Sleeves 11 broeken 9 rokken 13 leggings 6 blazerjasjes 7 vestjes 3 jassen 5 paar schoenen ;)

Voor mijn jongste niet zoveel, maar nog aardig wat :p

Mijn zoon heeft een stuk of 15 broeken 12 longsleeves 8 vesten 13 shirts korte mouw 9 blouses lange mouw,

Waarom ...tja ik hou van kleren, ik hou van heel veel kleren en wij kunnen het missen en vinden het leuk daar geld aan te spenderen, naast zoveel kleren kunnen kopen kunnen wij nog steeds elke week naar een indoor speeltuin, gaan wij regelmatig naar de apenheul of andere dierenparken, af en toe een cadeautje kopen, boodschappen doen, hypotheek betalen en genoeg per maand sparen zowel voor ons zelf als voor elk kind apart
    ik zie dus niet in waarom ik niet zoveel kleding in de kasten van mijn kinderen zou hebben, wanneer wij financieel slechter zouden zitten of zouden gaan zitten zouden wij heel veel kunnen besparen op zovaak weggaan en op de kleding van de kinderen, maar dat is tot nu toe nog niet nodig

mijn oudste zit trouwens al 1,5 jaar in maat 110/116 en mijn middelste zat tot haar 3e in maat 86, 92 ging heel snel en nu zit ze al bijna een jaar in 98/104

Deel Deze Pagina