ROTTERDAM - Even de Albert Heijn in, maar niet weten waar je je kind moet laten? Dan zet je ze toch gewoon bij buurman UPC voor de tv? Volgens de internetaanbieder op de Lijnbaan gebeurt dit regelmatig, zelfs met 4-jarigen. De UPC-winkel op de Lijnbaan. Winkelmanager Bastiaan van Veen van het UPC-verkooppunt op de Lijnbaan ziet het zon twee à drie keer per week gebeuren; ouders die hun kinderen achterlaten voor de flatscreens in de winkel, om zelf rustig boodschappen te kunnen doen. Wat doe je eraan?, zegt hij gelaten. Waar trek je de grens? Soms komen mensen ook weleens uitrusten op onze bankjes. Komt er iemand met een kind om zelf boodschappen te doen, dan zeggen we er altijd bij dat wij geen verantwoordelijkheid dragen als er iets gebeurt... Ik kom zelf uit Rotterdam, en ken de winkel maar er zit toch al een aardige afstand tussen deze winkels! Ik vind het al doodeng als mijn kind bij AH in de speelhoek wil spelen terwijl ik boodschappen doe, dan kijk ik 80x of hij er nog zit!
jeetje dat ze dat durven zeg ik hou die van mij ook goed in de gaten, en zou ze echt niet achter laten ja als ze ouder is misschien maar nu nog niet hoor
Ligt eraan hoe oud ze zijn. Misschien zeggen die kinderen bij voorbaat al ; mama, mag ik dan tv kijken bij de buurman Staat ook niet bij hoe oud de kinderen zijn he.
En dan nog boos worden op de winkelier als er iets met hun kind gebeurt . Ontzettend dom zeg om je kind daar achter te laten, hoe onverantwoordelijk kunnen mensen zijn! BAH!( ik vindt trouwens dat je je kind niet achter hoort te laten ongeacht leeftijd, of ze moeten 12 zijn ofzo en zelf de weg weten)
Artikel is nog een stukje langer, er zitten kinderen vanaf 4 jaar bij hun in de winkel. Heb het stukje van rotterdamsdagblad.nl
ik zou de kinderen meenemen naar kantoor, en dan de politie bellen dat ik een moederloos kind had gevonden. laat de ouders maar zweten. zijn ze helemaal....
aardig gek... ;aat je kind dan ergens bij familie of iets als je je kind neit wilt mee nemen met boodschappen doen en niet onverantwoordelijk in een winkel aardig gek..