Schimmel... bah!

Discussie in 'De lounge' gestart door koetjiekoe, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koetjiekoe

7 apr 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net tot een schokkende ontdekking gekomen.. ;)
    Afgelopen twee weken voornamelijk zowat op mijn 'werk/slaapkamer' thuis geleefd vanwege deadlines en drukte met mijn werk. Vaak at ik dan ook maar gauw ff wat op deze kamer.
    Deze week eindelijk klaar met de stress vanuit mijn werk dus ging ik maar eens alle zooi opruimen maar wat ik net tegen kwam.....
    Naast mijn stapeltje papieren vond ik een zover als opgegeten appel waar denk ik wel 2 centimeter aan schimmel haren opstonden... :( een bakje kwark met schimmel en nog twee tomaten die ook alles behalve gezond eruit zagen.
    Voel me nu wel een student met borden en half opgegeten pizza's.. :D Maar gadver zeg! Nou maar gauw weggegooit maar die haren op zo'n appel heb ik nog nooit gezien. Ieuw!
    Wat ik nu eigenlijk afvraag, ik heb wel opgemerkt de laatste dagen dat het er niet echt heel fris rook. Het is ook maar een klein kamertje met een klein raampje dat open kan maar kan het ervoor hebben gezorgd dat die schimmels die muffe lucht gaven (waarschijnlijk wel natuurlijk...) maar heeft dit ook invloed op mijn gezondheid??
    Ik zet elke nacht wel mijn raam open maar ik heb nu het idee dat ik in een ongezonde lucht leeft..

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

gatver.... schimmel is niet fris maar van zon enkele keer zul je niets krijgen. en vanaf nu let je zeker weten beter op

3. koetjiekoe

7 apr 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat sowieso, maar het idee dat ik bijna al 1.5 week opgesloten heb gezeten met die schimmel en heb geslapen...

4. henkie24

nou bij mijn ex kwam er regelmatig zoiets onder het bed vandaan lopen. is inmiddels 15 jaar geleden en ik zag toevallig net via facebook dat hij nog altijd leeft haha

5. koetjiekoe

7 apr 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    onder het bed nogwel... haha:D

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Haha, maak je geen zorgen, het komt wel goed met je hoor. Als je daar dagelijks tussen zou leven is het een ander verhaal, maar dat lijkt me niet het geval. Dus de volgende keer je bureau wat schoner en opgeruimder houden, dan gebeurt het je niet weer. Die muffe lucht zal idd vast door de schimmel komen. Dat is zo'n lucht die je ook in het bos ruikt als de paddenstoelen weer uit de grond schieten. Dan noemen we het frisse lucht, maar eigenlijk zijn dat ook schimmels.;) (al zijn beschimmelde etensresten natuurlijk niet helemaal te vergelijken met paddenstoelen.)

7. koetjiekoe

7 apr 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha klopt, maar dat is dus niet schadelijk dat ik daar in slaap en hele dag bijna in werk? S nachts gaat zo weer raampje open dan hoop ik dat die schimmels gauw weg zijn in de lucht ;)

8. henkie24

ja als je nu alles hebt opgeruimd en een tijd het raam open is dat weg

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik neem aan dat je het nu opgeruimd hebt?
    Nee hoor, je er niet druk om maken. Die schimmels zitten op je eten, verder even lekker een doekje over je bureau, lekker luchten en dan heb je weer een lekker fris kamertje.

10. koetjiekoe

7 apr 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhh oke :D

11. koetjiekoe

7 apr 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar hebben jullie ook weleens iets gezien met van die witte schimmelharen? Ik schrok me dood! Gewoon echt 1,5 centimeter ofzo....
    Kende voorheen alleen groene en witte plekjes (A)

12. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

yep die zitten ook wel eens op aardbeien... die stonden bij ons nog op het aanrecht toen we op vakantie zijn gegaan, zagen er na 2,5 week erg smakelijk uit;):):)

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Nee, gebeurt hier nooit!!!!:$:)
    Ik heb ze wel gezien hier op aardbeien, tomaten, appels. Het is een teken dat je het "rotteplekje statium" al voorbij bent.;):D

Deel Deze Pagina