Kind gedood op basisschool Uitgegeven: 1 december 2006 13:21 Laatst gewijzigd: 1 december 2006 13:47 HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur een kind om het leven gekomen bij een geweldsdelict, zo meldt de politie. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken. Het slachtoffer zou een negenjarig jongetje zijn. De politie is in het bos op zoek naar de dader. De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. *************** vreselijk!
Vreselijk! Ik lees dat de dader vermoedelijk de vader van het meisje moet zijn. Pfff... Ehhh of het nou een meisje of een jongetje is? Ze spraken op Nu.nl ene keer in kop over jongen en in tekst over een meisje. De keel is doorgesneden! ONGELOOFLIJK Mirre
Kind gedood op basisschool Uitgegeven: 1 december 2006 13:21 Laatst gewijzigd: 1 december 2006 13:57 HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie vrijdag bekend gemaakt. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken. Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. Volgens een ooggetuige zou de dader, vermoedelijk de vader, de les zijn binnengedrongen en de keel van het slachtoffer hebben doorgesneden. De politie heeft de wijde omgeving rond de school afgezet en is in het bos op zoek naar de dader. De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht.
jeetej man wat erg hebben jullie het al gehoord van de baby die gevonden was in kranten gewikkeld en in een zak? LEVEND een WEEKJE OUD MAAR
En dan te denken aan de kinderen die er bij waren in de klas... wat een trauma zeg... moest meteen aan mijn dochter denken... die heeft vandaag sinterklaasfeest op school.... hun misschien ook wel
Ja en al die andere kindjes die het gezien hebben (neem ik aan aangezien het tijdens de les was). Vreselijk!
Hey, ik las het hier net en ik woon in brabant en aangezien hier best lang een helicopter rond heeft gevlogen en een politiebus hard door de straat heeft gereden was ik al bang dat het bij ons was... Het kindje moest nog wat sommetjes af maken in de klas, terwijl de rest van zijn klas in de aula zat. Toen is het gebeurd....bah ik vind dit echt heel erg. Het jongetje zat bij mijn nichtje in de klas. Bah wat erg zeg... de dader schijnt gepakt te zijn ondertussen...
de rest van de klas heeft het trouwens niet gezien, aangezien zij dus in de aula zaten.... en dit was de school waar wij ons kindje naartoe zouden doen....brrr Angela ps: weet ook wel dat het overal kan gebeuren natuurlijk, maar het geeft je wel de kriebels...