Ppff wat een discussie zeg! Wil alleen maar zeggen, Vind het verschrikkelijk voor Jesse, en ook voor de ouders en (geloof) de zus. Ik wil ze bij deze heel veel sterkte toe wensen in deze hele moeilijke tijd! Liefs Ikke
Dit kon beter tegen de dader gezegd worden...sorry een beetje flauw... Lydia, dit is gewoon een discussie...er wordt niemand aangevallen, ik ben het alleen niet eens met wat sommigen zeggen... Dat discussie ontstaat is omdat het mensen wat doet en ik vind het niet verkeerd om het daar dan met elkaar over te hebben...
Euhm...volgens mij gaat dit topic juist wel over moord...of t moet zo zijn dat Jesse een aantal keer per ongeluk in het mes van de dader gevallen moet zijn...Tja in dat geval! T gaat er om dat er sommige zijn die het over een motief hebben...nou mensen...ik weet zeker dat het evt motief van de dader alles rechtvaardigd! NOT! Denk nou eens na joh! Zouden die mensen ook nog op die manier praten als het hun eigen bloedjes zou betreffen?! Het is een heel enge gedachte dat er mensen rondlopen die een ander mens van het leven beroven...Maar het is een nog engere gedachte dat er mensen zijn die zeggen...je weet niet welke motivatie zon persoon heeft, kinderen kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen enz enz. En dan nog ffkes een opmerking tegen Nies... T is niet de wereld die gek geworden is wijffie...t zijn de mensen die op deze wereld leven... Wie zong dat mooie liedje ook al weer... *whats the matter with the world..has the world gone mad...Nothing the matter with the world...its the people who are in it...*
Jesus, ik zit dit met verbijstering te lezen! Zijn jullie wel wijs joh?....Hoe kun je in godsnaam , in hemelsnaam, dit met een gedachten erachter als, je kent de achtergrond niet, recht trekken? Een kind vermoorden....dit is toch waanzin.... Geen enkel motief , geen enkele reden mag een reden zijn om een kind op zo'n beestachtige wijze om te brengen. De wereld is gek geworden, en als jullie zo praten dan zit ik me echt te verbijten! "je weet niet welk motief ie heeft".... horen jullie zelf wel wat jullie zeggen? ( en dan heb ik het niet tegen degene die het er ook niet mee eens zijn ) PRECIES
ontvangen via MSN.... > J < Heb 2 weken vakantie zegt: vandaag is Jesse (8jaar) op zijn school neergestoken door een opbekende man waarschijnlijk zonder een reden. Zet uit respect voor dit 8jarig slachtoffer een: J voor je naam. En stuur dit bericht naar iedereen in je lijst. Doe het uit respect voor de medemens en deze kleine jongen
Nou idd... ik vind het kortgezegd ziekelijk dat er uberhaupt opmerkingen geplaatst worden als "Maar ja je weet niet waarom die man het deed." Tjemig, denk ff na voor je zoiets post zeg
Bij verschrikkelijke berichten als deze ben ik opeens pro-doodstraf, het zou je kind wezen.......... En die school..daar wordt het nooit meer zoals het was.... Echt afschuwelijk!
Ik vind het vreselijk. R.I.P Jesse! Wel verbaas ik me erover dat de media zo snel (en verkeerde) informatie uitgaf Als het giswerk is moet je het niet neerzetten vind ik. Ik las op de internetsite (dacht van nu.nl) dat de vader de 'vermoedelijke' dader was in eerste instantie...ik vind dit erg slordig! Maar goed... Het is onzettend verdrietig allemaal. Dat dat dader een gek is ...valt niet niet over te twisten vind ik, wel vraag ik me af wat het motief is voor deze gruwelijke aktie. Mirre
Sorry hoor maar ik vind dit geen onzinnige reactie. Je weet het echt niet, misschien zat hij wel in een psychose ofzo. Bovendien heb ik er ook bij gezet dat het zeker niet goed te praten valt en dat ik het ook totaal niet goedkeur! Ben het verder totaal met jullie eens hoor, kan me ook geen reden bedenken waarom je zoiets zou doen. Laat dat duidelijk zijn. Jammer dat jullie me nu verkeerd begrijpen, baal daar een beetje van en dat ik nu als ziekelijk wordt bestempeld(dit las ik in een later bericht bij dit topic).
Vreselijk vind ik dit. Voor de ouders van het achtjarige jochie, maar ook voor de ouders van de 22jarige dader. In feite ook nog maar net kindaf. De reden van deze daad? Ook ik weet het niet, maar wil beide ouders heel veel sterkte wensen. Het moet vreselijk zijn om als moeder te horen dat jouw zoon een kind vermoord heeft.
Lolifantje ik sluit me helemaal bij je aan. En mensen, ik ben echt niet zo slecht hoor als jullie nu denken. Ik draag een warm hart met me mee en vind dit net zo vreselijk als jullie! Ben er ook helemaal stil van, dit zou nooit mogen gebeuren. Een moord is nooit goed te keuren, evenals elk zinloos geweld (kan geweld ooit zinvol zijn?)!
Ik heb zo vreselijke spijt echt waar Weet niet wat ik bezielde en heb me door mijn eigen emoties laten gaan. Heb daarom een forum geopent. Echt zo ben ik helemaal niet en hoop dat mijn reactie gauw wordt verwijderd ben er kapot van. Sorry sorry Daarom ga ik deze site ook verlaten dit had niet mogen gebeuren. Niemand en ook niemand mag elkaar zomaar vermoorden om wat voor reden ook. Vindt het ook heel erg voor deze jongen zeer triest. Maar wat ik beschreef bedoelde ik echt niet zo zo ben ik niet. Gaat jullie goed Lover
hoi, maak je niet druk, er zijn heus wel mensen die begrijpen als je helemaal "op" bent, je bepaalde dingen zegt die je niet zo bedoelt. Ik vind het ook echt ongelooflijk absurt wat er is gebeurt!En keur het absoluut niet goed!( wat er met het jongetje gebeurt is) Maar mensen weten niet wat er in jouw hoofd omgaat, dus ze kunnen het verkeerd begrijpen. een fout is menselijk, je hebt in een opgefokt moment je gedachten uitgesproken. Ik veroordeel jou niet.
Lover, hier ook nog een keer...blijf gewoon alsjeblieft hier...Dit forum is toch ook een uitlaatklep voor jou? Anders ga je het helemaal zo opkroppen! Ik ben even degene zn naam vergeten, sorry... Maar ik vind nog steeds of hij een motief heeft, totaal niet belangrijk...ook al was hij in psychose, dan vind ik niet dat er een verminderende straf zou moeten komen bijvoorbeeld (weet wel dat jij dat niet zegt hoor). En niemand zet een kind op de wereld, om er achter te komen dat jouw lieve kleine baby'tje (want dat is hij ooit ook geweest) een moordenaar is geworden...dus ik vind het ook verschrikkelijk voor zijn ouders... Ik denk ook dat als dit jouw vermoorde zoontje zou zijn geweest, dat je absoluut niet over een motief zou nadenken. Je wilt hem dan het liefst gestraft zien worden....
Tuurlijk ben ik het helemaal met je eens. Heb het ook idd niet over een verminderde straf gehad. Dit zou gewoon nooit mogen gebeuren hoor, laat dat goed duidelijk zijn. Ik ben er net zo goed van slag af als eenander hier.
Ik zeg ook dat jij niet had gezegd over een verminderde straf, dit gaf ik gewoon even als voorbeeld...