Ik vindt het echt vreselijk en die jongeman moet zeker goed gestraft worden. Dit mag en hoord gewoon weg niet te gebeuren. Verschrikkelijk hoor. Wens die familie en dierbaaren heel veel sterkte en ze de kracht mogen vinden om dit groot verlies te kunnen verwerken. (dit zou mijn reactie zijn bij mijn volle verstand zo goed dan?) Overspannen Lover. (Was mijn laaste bericht)
Oke oke, ik begrijp je, wilde het alleen duidelijk maken voor de anderen hier, voor het geval dat ik verkeerd begrepen wordt als bij mijn eerste mailtje hier.
Laten we het houden bij het onderwerp waar het om gaat, dat is allemaal al erg genoeg! Ik om oorspronkelijk ook uit Hoogerheide, maar heb op een andere school gezeten. Het is echt verschrikkelijk, er zijn gewoon geen woorden voor.
ik vind het vreselijk en heb er geen woorden voor, wat die vent ook bezielde zou bij zo'n daad in een rechtzaal helemaal niet van belang moeten zijn, hij zou gestraft moeten worden om zijn daad en verder hoeft er wat mij betreft niet naar gekeken te worden wat voor motief erachter steekt, ronduit beestachtig dit! echt ongelovelijk dit, mijn hart gaat naar de ouders van het kind uit, wat voor straf die l*l ook krijgt al is het levenslang zij krijgen hun kind er nooit meer mee terug.... hij was net klaar met knutselen.....
Ik ben er helemaal stil van en geschokt.. Het is gewoon afschuwelijk.. Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat de verdachte een bekende is van de politie.. Ik hoop dat ze snel de dader pakken of dat ze hem dus al hebben.. Maar ja Jesse komt er niet meer mee terug.............
Volgens mij hebben ze de dader al gepakt, gelukkig maar. Toch wil ik nog even op het volgende terugkomen: Voor degene die ik voor het hoofd gestoten heb, mijn welgemeende excuses! Ik heb met mijn opmerking(en) nooit de indruk willen wekken het goed te praten voor wat er gebeurd is. Het is afschuwelijk wat er gebeurd is en wil zeker de ouders en andere omstanders heel veel sterkte wensen. Dit had nooit mogen gebeuren. Ik hoop dat het zo oke is, anders hoor ik het graag. Verder sluit ik me aan bij de jullie, dit is verschrikkelijk en had nooit mogen gebeuren!
Op http://www.condoleance.nl/ kan je het register tekenen. Ik heb er echt gisteren de hele avond aan lopen denken en vraag me steeds hetzelfde af: Waarom? En hoe? En waarom Jesse? Of was het gewoon per "toeval" dat hij ...? Ik begrijp het werkelijk niet. Vreselijk. Het laat me niet los. Gr Otje
Lieve Hartje,...ik zit net dit topic te lezen...en ik kan me niet voorstellen eigenlijk dat jij iemand voor het hoofd hebt gestoten? Zo lees ik jou stukje tenminste niet.... je bent gewoon, net als wij allemaal, vreselijk ontdaan over zoiets ergs als dit.... Trek het je niet aan....je bedoelde het goed... Verder wil ik de ouders en familie van Jesse heel veel sterkte toewensen.... En ook de ouders en familie van degene die dit gedaan heeft....reken maar dat zij het ook heel moeilijk hebben...
het word hier steeds gekker in nederland! van kinderen moet je afblijven! excuses zijn hier niet voor, het kan me niet schelen wat of waarom die man dit deed. zijn eigen nek had die mogen snijden. maar niet een kind wat nog een heel leven voor zich had. en wat nu? weer een lange rechtszaak, en dan een minimale straf met tbs. waarna ze dan bedenken hoe deze man weer in de maatschappij mee kan draaien. zodat we over 10 jaar weer op het nieuws een schokkend bericht kunnen verwachten? in plaats van dat er veel geld word uitgetrokken voor therapieen, en luxe in de gevangenis, geef deze mensen echte straf en laat ze nooit meer vrij. laat de samenleving maar eens beschermd worden tegen dit soort beesten..
Onbegrijpelijk En die ouders van die dader, verschrikkelijk ook....je moet verder leven in de wetenschap dat je zoon een moordenaar is Rest in Peace Jesse
ik kan op dit moment alleen maar denken aan dat jongetje, en de ouders en familie. de angst van de kinderen die dit meegemaakt hebben en de ouders en mensen uit die gemeente. een stukje onbezorgdheid is weggenomen. en mischien is het ook erg voor die ouders van die dader, maar daar kan ik me nu even niet in inleven.
Voor de familie van de dader is het ook zeker erg, welliswaar anders erg maar desalniettemin... Deze mensen kunnen er hoogstwaarschijnlijk ook niks aan doen maar zullen idd wel hun hele lang nagekeken worden om iets waar ze zelf geen schuld aan hebben.... T is in en in triest dat zoiets heeft kunnen gebeuren...
Dat begrijp ik heel goed meis.... Maar stel je toch eens voor dat het jouw kind is die dit gedaan heeft.... En dat kan gebeuren...hoe goed we ze ook opvoeden en heoveel normen en waarden we ze ook meegeven... Dit vreselijke ondenkbare kan ook iemand van ons overkomen....en die ouders zijn waarschijnlijk radeloos... Ik las hier ergens dat het iemands buurjongen betrof....ik denk dat zij dit ook nooit achter hem had gezocht? Uiteraard, en dat zeg ik met nadruk..., is het absoluut niet te vergelijken met wat de ouders van Jesse moeten doorstaan....
Het zijn nog geruchten dat het deze jongen is...inmiddels gaat er ook een gerucht dat het een Antilliaan is....
Effe wat rechtzetten. Ik heb het verkeerd begrepen. Ik dacht dat lover een verhaal had geschreven over een jongetje dat haar beschuldigde van slaan, en ik maakte daaruit op dat ze lerares op die school was. Bij deze: sorry lover, ik moet duidelijk beter lezen.
Ik woon in Putte NB en we waren gisteren naar Bergen op Zoom geweest en toen we terugkwamen zagen we allemaal politie en veel afgezet met rood lint en zo, eerst dacht ik dat het een oefening was tot ik het nieuws zag Het is een neefje van een goede vriend van me, ik kan het echt niet bevatten een man van 22 die een jongetje van 8 doodsteekt. Ik bracht vroeger heel veel tijd door in Hoogerheide, zo'n beetje heel mijn jeugd, mijn man zei al misschien is het wel een bekende van je die verdachte. ale: Tja wie weet. Maar echt hoe kun je nou zoiets doen joh hij had nog een heel leven voor zich Ik leef met iedereen mee want zo'n gemis kun je niet wegnemen