Kind gedood op basisschool

Discussion in 'De lounge' started by Dip, Dec 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

raar, wat was die gast van plan dan dat ie zich zo betrapt voelde dat ie jesse om het leven moest brengen...

2. Niet meer actief

Ja precies, Sim...Dat vraag ik me ook af...
    Dat moet niet iets misselijks zijn geweest ... dat kleine manneke was op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd...zo komt het op mij over...

3. sim

sim Niet meer actief

jemig, daar word helemaal stil van, wat was er gebeurd als jesse hem niet betrapt had.... (in mijn hoofd enge beelden van die school laatst in duitsland...)

4. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Denk dat dat wel meevalt..
    Hij wilde inbreken en is daarbij gezien door Jesse, ik denk niet dat hij andere bedoelingen had...maar weet het niet,dacht het alleen....

5. sim

sim Niet meer actief

maar dat is toch raar, inbreken, terwijl er kinderen en leraren op school zijn op klaarlichte dag en als je betrapt wordt ren je niet weg maar pleeg je een moord...nee dat geloof in niet....

6. Niet meer actief

Nou dan lijkt me de benen nemen een meer voor de hand liggende optie dan een kind ombrengen ...wat zou Jesse dan gedacht hebben...denk dat het ventje gewoon door had gelopen en er verder niets achter had gezocht.

Maar goed, heeft ook niet veel zin om te bedenken wat er allemaal wel of niet gebeurd had kunnen zijn.Feit blijft dat het kereltje er niet meer is ...

7. sim

sim Niet meer actief

vind het echt heel aangrijpend dit... en net als ik al eerder gezegd heb hier, het zou niet uit moeten maken meer in de maatschappij wat voor motief er achter een kindermoord schuilt, levenslang

8. Niet meer actief

Mee eens, Sim....en dat is nog mild....

9. sim

sim Niet meer actief

familie van jesse heeft levenslang zonder korte straf voor goed gedrag of ontoerekeningsvatbaar of tbs, ik kan er echt triest van worden... :cry:

10. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ja de benen nemen is ook logischer, en ik denk dat jesse inderdaad gewoon doorgelopen was, maar jesse en de dader konden elkaar wel...
    Die jonge is gewoon ziek....

11. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat verschrikkelijk voor de ouders van Jesse en natuurlijk ook voor z'n klasgenootje :cry:

Share This Page