poeh zeg, overal hangen nu al winterjassen, maar of dat jassen zijn waar niet iedereen mee loopt....... Ik was iig gisteren bij Ter Stal, daar hingen best leuke. Is het voor een jongen of een meisje?
Ik heb een geweldig mooi merk jasje voor mn dochter gekocht. Vorig jaar in de collectie, koste die 74 euro. Ik heb hem voor 17 euro incl verzendkosten gekocht op, jawel, Marktplaats , ben er super blij mee! (ik was namelijk ook opzoek naar een mooi, kwaliteit, jasje voor mijn dochter, waar niet iedereen mee loopt)
Heb vorig jaar 2 jassen gekocht 1 van barbera farber 1 van vingino en een body warmer van vingino alle3 in de outlet gegokt op haar maat en ja ze zitten nu prima voor aankomende winter ik heb 1 wollen jasje voor de herfts/najaar vond ik een supermooi jasje en betaalbaar 39,99
Ik heb een Oilily Lammycoat gekocht voor mijn dochter op Marktplaats. Normaal 180 euro en ik heb hem voor 30 gekocht. Dat kindje wilde die jas niet aan en hij is echt nog helemaal als nieuw. Koopje dus en Oilily jassen zie je niet veel in de straat omdat ze peperduur zijn. Het is even speuren op MP en je moet ook niet bieden. Gewoon bellen/mailen en vragen hoeveel ze ervoor wil hebben. Als het redelijk is meteen de deal sluiten. Dat bieden vind ik echt waardeloos.
het is voor een meisje.. budget is er wel, maar vind het een sport een leuke jas voor zo weinig mogelijk te krijgen (wel een merk jas..)
shoeby fashion , mijn dochter had een ander jaar daar ook een jas van , maar 1 ander meisje mee gezien.