hoe zit dat nou precies?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Chantal79, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Even kort een vraagje, want ben benieuwd of ik het nu goed doe. Vandaag bleek dat mijn ventje spruw heeft. Hij drinkt nu ook wat minder goed, meestal is 1 borst nu genoeg. Hiervoor meestal 2 en dan begon ik de volgende voeding weer met de laatst gegeven borst. Moet ik nu van borst wisselen bij de volgende voeding, vind het belangrijk als hij ook de achtermelk drinkt.

Bedankt weer voor tips en antwoorden.

2. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Als hij nu steeds maar 1 borst drinkt zou ik om en om doen ja. Succes met de spruw, erg vervelend :(

3. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Dank je! Baal er ook erg van. Het was net weer een heel karwei om hem in slaap te krijgen. Hij heeft namelijk ook veel last van krampjes, waardoor veel windjes. Ben lekker met hem gaan douchen, daar werd hij wel rustig van. In mijn armen toch in slaap gevallen en nu ligt hij in zijn bedje en is hij gelukkig in diepe slaap. Pff, vind het zo zielig, hoop dat het snel minder word.

4. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Ja echt rot, hoop dat het snel beter zal gaan. De krampjes zouden ook heel goed door de spruw kunnen komen trouwens. Succes ermee, dat jullie maar snel weer spruw-vrij mogen zijn! :)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ALs je denkt dat je spruw hebt direct naar je huisarts gaan hoor. Gaat niet vanzelf over!

Het kan trouwens ook te maken hebben met een sprongetje. Mirre drinkt dan vaak ook minder goed. Rond 8 weken is er geloof ik een ...

Deel Deze Pagina