Verjaardag lastig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yeuu, 18 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ons neefje wordt over twee weken twee. Hij woont met ouders en grote broer in Australië,maar zijn verjaardag viert hij hier, in Monkey Town.
    (En het is helaas geen kinderfeestje, want ook wij worden verwacht in het krijspaleis)

Maar... Wat kunnen wij dat mannetje nu toch geven. De wens was speelgoed wat ze dan in Nederland achterlaten. Nou dat vind ik dus belachelijk, want ze komen maar 1 keer per jaar. Dus speelgoed wat nu leuk is, is dat volgend jaar niet meer. Speelgoed om mee te nemen willen ze niet. Ze hebben een speelkamer in Australië en daar staat werkelijk de hele Intertoyscollectie voor kinderen van 0 tot 6. Een dagje weg cadeau geven of met elkaar is ook geen optie, ze vertrekken vrijwel direct erna weer.

Met lege handen aankomen kan echt niet, maar ik heb gewoon geen idee.

2. Ballyss

Ballyss Bekend lid

18 aug 2018
    509
    598
    93
    Vrouw
    Iets om te doen in het vliegtuig? Mijn zoontje vond toen een stickerboek (speciaal voor peuters met makkelijke stickers) erg leuk.

3. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Gelden boeken ook als speelgoed? Anders kun je een leuk prentenboek met Nederlands thema of van een Nederlandse schrijver geven.

4. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Heb nu inderdaad een boek besteld.

Bedankt voor het meedenken.

Deel Deze Pagina