En zo hebben we vast allemaal wel iets waardoor we even gedacht hebben een slechte moeder te zijn! Jij zit er mee, je kindje kan het zich niet eens herinneren en was toch weer lekker fris direct na je t ontdekte! Vergeten en genieten!
Hier ook wel eens gehad. 3rde dag 40,5 graden koorts zetpil gehad... naast m ij in bed gelegd en constant huilen en zeuren en ik zei op een gegeven moment beetje geƫrgerd mannetje ga nou gewoon slapen je bent doodmoe...dus legde hem neer een uur later weer gehuil enzo... en toen ik hem ander wou neerleggen voelde ik dat de slaapzak nat was.. bleek ie ook al een uur (mss iets langer) gepoept te hebben met smerige diarree. Verschoond em toen sliep ie beter... kan gebeuren dus...
dit denk ik ook Laatst zei mijn zoontje "uh-oh psss" en toen ik keek zag ik de plas langs zijn beentjes omlaag komen en een plasje op de grond vormen. Was me echt nog noooit gebeurd dat hij zodanig doorgelekt was. Voelde me toen ook best wel slecht, terwijl ik vaak check en hem ook heel geregeld een schone luier aantrek natuurlijk. Die bewuste dag was heel druk geweest met allemaal last minute wijzigingen in de planning waardoor ik zelf heel gehaast was. Daardoor vergeten zijn luier al 2 uur eerder te verschonen. Wat baalde ik van mezelf toen zeg!
Rustig aan, als ze heel veel last er van gehad zou hebben zou ze zichzelf wel gemeld hebben. Mijn kereltje die poept altijd als die wakker wordt en hij is zelfs wel eens daarna weer in slaap gevallen.(moest eerst snel me dochtertje even helpen die vast zat met haar haaren in de knoopjes van der jurkje die als een grote zus zichzelf wil aankleden) misschien is zij ook even wakker geweest en daarna weer in slaap gevallen. Voel je niet schuldig!