Ons kleine ventje is nu 10 maanden. Vanavond gebeurde er iets geks; mijn man stond -zoals zo vaak- met kleine onder de douche. Toen hij echter zijn hoofd onder de kraan had gehouden en zijn haren nat naar achteren zaten, begon ventje met grote ogen te kijken en daarna in paniek te krijsen. Precies het krijsen dat hij in de eenkennigheid ook doet naar vreemden. Hij raakte werkelijk helemaal overstuur, heel zielig... Terug redenerend deed hij dat ook wel eens als ik met hem met mijn badmuts op onder de douche stond. Gek?Raar?Herkenbaar???
Herkenbaar. Ik heb een handdoek op mn hoofd als ik mn haar gewassen heb. En toen ik onder de douche vandaan kwam lag mijn dochter te huilen (was net wakker geworden) dus ik haar kamer in met die handdoek op mn hoofd. Ze werd stil en..begon nog harder te krijsen Toen ik haar oppakte was het echt helemaal fout en toen deed ik de handdoek af en.. een diepe zucht en een grote glimlach, want daar was mama ineens! Hihi.
Herkenbaar. Hij reageerde dan wel niet met krijsen/huilen of iets maar een beetje angstig van weg willen/bang. Als papa of opa hun bril afdeden dan was hij helemaal van slag en als de bril weer op ging was het goed.
Mijn zoontje gaat me juist heel hard uitlachen als ik uit de douche kom met een handdoek op m'n hoofd .
hier word ik zelfs raar aangekeken door dochterlief als ik mijn haren los krullend heb half vast, inplaats van strak naar achter op een knot zit ze me echt zo aan te kijken: en daarna krijg ik een glimlach en wil ze aan de krullen frunniken hahhaha
Hier hetzelfde gehad met mijn zoontje. Als ik met hem onder de douche stond was het geen probleem maar als hij met zijn papa even bij me kwam kijken nadat hij was aangekleed was het brullen !
Herkenbaar. Hier heeft ze het een tijd gehad als ik na het douchen met een handdoek om mijn hoofd de kamer binnen kwam.
We hebben het hier zelfs al met ons dochtertje van bijna 2 maanden echt leuk om te zien idd ook met handdoek op mn hoofd en mijn man als hij geen t-shirt aanheeft...