Kind in de auto laten bij betalen na tanken of meenemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

In de auto laten of meenemen bij betalen na tanken?

1. Ik laat mijn kindje in de auto zitten

2. Ik neem mijn kindje mee naar binnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik tank niet als ik mijn zoontje bij me heb. Als het een x wel zo is haal ik hem eruit. sorry maar vind het wel grappig dat iemand een overval als reden geeft om haar kind niet mee te nemen.
    dan moet je uberhaupt niet gaan autorijden, want de kans op een auto ongeluk is vele malen groter dan de kans op een overval. (zeker overdag als er meerdere mensen zijn, en ja, ook in Rotterdam;)) Hoe moet het dan zijn voor de mensen die daar werken? Werken die dan elke dag in een levensbedreigende situatie?;)
    Als je meerdere kinderen in de auto heb e/o maxi cosi's etc. kan ik me voorstellen dat het een gedoe is om ze eruit te halen, maar dan zou ik persoonlijk savonds even gaan tanken of mijn man laten tanken.

Ik haal hem eruit omdat ik mezelf nooit kan vergeven als hem iets gebeurt (auto word geramd, gestolen) terwijl ik hem eruit had kunnen halen.
    Bovendien snapt hij het nog niet als ik hem daar alleen laat zitten. Als hij dan gaat huilen omdat hij zich verlaten voelt.. nee.. kereltje gaat gewoon mee.

2. tulip

tulip Niet meer actief

kindje had gelukkig niks, buiten de schrik van zn leven. Maar zoiets vergeet je nooit meer. Over een tankstation lopen is voor mij net als oversteken, je kijkt goed uit en neemt geen risico's, je hebt het voor het grootste gedeelte zelf in de hand. Wanneer je de auto achterlaat met kindje erin, heb je het niet meer in de hand.

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik tank meestal bij onbemand tankstation en dan blijven ze gewoon zitten. Ik zou ze er pas uithalen, als ik de auto niet kunt zien bij het betalen.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik tank bij een station waar ik ze gewoon kan zien zitten. Ze blijven ook zitten. Ik heb zelf het idee dat ze toch veiliger af zijn in de auto dan uit de auto. (ik krijg zelf al hoofdpijn van de geur die bij de meeste pompstations hangt, en ooit wel eens naar de grond gekeken?)

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik neem haar altijd mee!

6. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik laat myn zoontje in de auto, auto op slot, en in het zicht.

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik pas deze ronde.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Misschien moet je de zoekfunctie even gaan gebruiken. ;)

9. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Neem zelf altijd een pomp dat ik bij de auto kan betalen (pinpas)

10. gimena

gimena Niet meer actief

ik pas
    een jaar geleden een dikke discussie opgeroepen.(presies het zelfde vraag)

11. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ik vroeg me dit vanmorgen nog af....

Normaal tank ik altijd als ik alleen ben.
    Vanmorgen met onze uk in de auto kon ik niet anders.
    Ik ben toen bewust (stukje omgereden) naar een onbemand tankstation gegaan.

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik laat Bram in de auto. Zeg hem wel mama gaat betalen.

13. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Nou auto gestolen lijkt me sterk als ik mijn auto zie en het is op slot. Op auto rammen weet niet hoe hard jullie rijden op een benzinestation maar bij die ene waar ik ga, moet je eerst door een grote bocht en daar rijdt iedereen 10km per uur dus rammen zal amper gaan. En als je rijdt met een kind heb je altijd grote kans dat je een ongeluk krijgt maar iedereen rijdt toch gewoon?

Met 2 kinderen ga je ze niet eruit halen hoor! Ik noemde dat maar als een voorbeeld (overval) maar ik zie ze gewoon, ze staan 3 meter van mij vandaan en ik ben binnen achter glas.

14. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik tank alleen maar bij onbemande stations, dus dan is deze vraag niet aan de orde ;)

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik laat haar in de auto.
    Maar ik tank bij een klein pompstation.
    Bij zo'n hele grote die je wel eens ziet langs de snelweg dan zou ik haar nooit alleen in de auto laten.

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik tank meestal als ik alleen in de auto zit, maar in het dorp hier zou ik mijn kinderen laten zitten.
    Bij een groot, onoverzichtelijk station langs de snelweg zou ik ze er uit halen.

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik tank ook alleen bij een onbemand station dus ik sta ernaast.
    Maar anders neem ik hem absoluut mee.. zou hem niet alleen laten.
    Straks met twee kindjes ga ik gewoon tanken als ik ze niet bij me heb of op een onbemande..

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik laat hem in de auto. Bij de meeste tankstations hier in de buurt zijn maar 3/4 pompen en 10 meter verder de winkel dus dan kan ik hem altijd zien.

Zou ik langs de snelweg bij zo'n groot station staan neem ik hem mee.

De auto kan ook geramd worden als we er nog inzitten of als ik sta te tanken.

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    ik neem ze mee.

Deel Deze Pagina