Ik laat hem zitten, deur op slot en ben binnen 2 minuten terug. Misschien als hij straks kan lopen dat ik hem meeneem maar voor nu is het echt te zwaar.
Ik ga zelden tanken met Ilias erbij. Meestal doe ik dat op een moment dat het beter uitkomt, zodat ik die keuze niet hoef te maken. Scheelt ook dat het tankstation tussen het KDV en mijn werk ligt Maar ALS het een keertje zo uitkomt, dan laat ik Ilias in de auto. Ik tank altijd bij een klein tankstation, met maar 6 pompen. Groot glazen raam. Ik kan de auto in de gaten houden. Het is daar ook nooit druk dus ik ben zo weer terug. De auto gaat sowieso op slot. Maar als ik bijvoorbeeld de auto niet kan zien, omdat er net een busje of zo voor staat, dan denk ik dat ik Ilias mee zou nemen. Ik zou me dan niet prettig voelen, als ik de auto niet kan zien. Of als ik zie dat er een lange rij staat (uitzonderlijk). Dan neem ik hem mee.
ik laat ze lekker zitten.... ook deed ik dat wel als ik de anderen meiden van het schoolplein haalde etc.... ben ook een heel slechte mama
Ik tank ook altijd bij een zelfbedieningspomp. Hier staat het 'pin'apparaat ook naast de pomp zelf, dus ik blijf binnen 2 m2 van de auto. Anders zou ik ervoor kiezen om ze in de auto te laten zitten en dan de auto constant in de gaten houden en op slot zetten. 3 kleine kinderen op een benzinepomp rond laten lopen vind ik helemaal onverantwoordelijk.
Baby gewond bij autokraak Een baby is bij een autokraak aan de Weverij in Maassluis gewond geraakt door rondvliegende glasscherven. Het meisje was door haar moeder in de wagen gezet, omdat de vrouw nog een tweede kind uit huis moest halen. Uitgerekend op dat moment sloeg aan autokraker met geweld toe om spullen uit het voertuig te kunnen halen. De moeder zag het voorval en sloeg direct alarm, waarop agenten een uitgebreid onderzoek instelden in de omgeving. Nabij een supermarkt kon een 19-jarige inwoner van Maassluis worden aangehouden.
Ik heb niet eens een rijbewijs maar wanneer ik die wel zou hebben zou ik ze lekker in de auto laten.. Zie mezelf al lopen daar met een baby op mn arm en een rondrennende peuter, no way.
Ik laat mijn zoontje altijd zitten en ik tank hier bij een kleine pomp om de hoek bij de selfservicepomp. Bij een grote pomp langs de snelweg tank ik niet als ik de kleine bij me heb tenzij je daar ook kan pinnen bij de pomp. Ik vind het daar geen fijn idee om mijn zoontje achter te laten. Je bent daar toch verder bij je auto vandaan en er loopt en rijdt daar toch wat ander volk rond dan bij de plaatselijke benzineboer
te veel gedoe, hem mee nemen.. Ik laat hem lekker zitten.. Als ik t druk vind, doe ik de deuren op slot..
Ik neem Sven mee. Maar dat is puur omdat ik het zielig vind als hij alleen in de auto zit. Ik neem hem ook mee als ik even moet pinnen. Ook al is de pinautomaat maar 10 meter verder. Maar goed, ik ben niet zwanger. En heb ook geen 2 of 3 kinderen. Dus voor mij is dat een stuk makkelijker. Maar ik geloof echt niet dat de kans dat er iets gebeurd heel erg groot is als je je kind wel in de auto laat zitten. Bedoel, het benzinestation kan ook overvallen worden als je je kind mee naar binnen neemt. Er zitten overal risico's aan. Toen Sven nog een stuk kleiner was was ik hier veel rechtlijniger in. Inmiddels denk ik wat makkelijker.
hier kan de moeder ook niks aan doen, je zal de kids toch 1 voor 1 in de auto moeten zetten, tegelijk is ook geen optie.
Om hier niet over na te hoeven denk en, ga ik altijd naar een pomp met zo'n betaalautomaat eraan. Die zitten tegenwoordig overal.
Maar misschien bedoelt ze er wel mee dat er juist van alles kan gebeuren. Hoe goed je het ook doet... Er kan altijd iets misgaan. Zelfs als je als moeder bij je kinderen bent.
Je bent geen slechte mama als je je kind even in de auto laat om te gaan betalen na het tanken, vind ik dan. Zelf laat ik mijn zoontje ook altijd in de auto als ik getankt heb. Mijn auto staat ook altijd in het zicht en ik vertel hem altijd dat hij even moet wachten omdat mama moet gaan betalen. En de auto doe ik altijd op slot.
ik laat dochterlief nooit alleen in de auto,ik voel me daar niet goed bij. vraag me niet waarom,is nog gelukkig nooit iets gebeurd. daarom laat ik manlief altijd maar tanken
Ik laat Kyra lekker in de auto zitten! Ze blijft ook altijd rustig wachten! Ik haal overigens wel de sleutel uit het contact en neem die wel mee (wat ik zonder kind namelijk niet doe, dan laat ik hem gewoon zitten).