Kind in de auto laten slapen zelf boodschappen doen?

Discussion in 'De lounge' started by Channes, Mar 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

sorry hoor zit even met mn mond vol tanden te lezen dat er toch stiekem best wat moeders zijn die kindjes wat langer in de auto laten zitten
    vind dat niet kunnen er kan van alles gebeuren:$
    of thuis alleen laten zitten

geen haar op mijn hoofd dat ik mijn kindjes alleen laat of het nu thuis is of nu in de auto
    pff kan daar met mn pet nie bij
    ik neem mijn kindjes altijd overal mee naar toe of zorg voor oppas dat deze even hier kan blijven zodat mijn kindje wel even wat langer kan slapen
    en anders niet zet ze in de kinderwagen en loop aan;)
    gaat ze maar wat vroeger naar bed in de avond:)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou me er ook helemaal niet fijn bij voelen ..... zoals iemand schreef....even naar de kruidvat...pff.. nee ik zou me hartstikke ongemakkelijk voelen zeg.

Kijk als je ze nog kan zien vindt ik wel iets anders.....maar ze gewoon helemaal alleen achterlaten....nee dat kon ik niet.

3. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik vind als je even iets moet ophalen en je hebt de auto in zicht heel wat anders dan lekker boodschappen gaan doen en je hebt je kind slapend in de auto. En geen zicht op de auto hebt. Ben er nog steeds over aan het nadenken. Kan er met me hoofd niet bij dat je een kind in de auto laat slapen en zelf plantjes of wat dan ook gaat scoren.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Precies channes......dan maar niet winkelen...mijn kind is toch belangrijker...

5. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Echt niet dan maar winkelen als de kids wakker zijn of even bij de oppas ofzo.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ik neem ze altijd gewoon mee ..... of ze slapen of niet dan worden ze maar wakker. Zielig he:).....
    Maar als ik weet dat ik een hoop moet gaan doen zorg ik dat ze dan bij een oppas zijn/...;)

7. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier gaat het net zo. We gaan dit weekend weg. Dan breng ik hem even naar me moeder zodat ik alles kan inpakken en de laatste boodschappen kan doen. En anders ging hij maar mee.

8. Alita

Alita Niet meer actief

Precies ik zoek me de dag uit wannneer ze bij opa en oma is....
    Is ook veels te lastig met 2 jonge kids winkelen hahahaha

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL

:$:$:$:$:$:$:$ OMG. Vandaar dat ik geen antwoord kreeg :S. Nou hoop ik niet dat ik mijn andere berichtje in het andere topic heb gezet dan.

Typisch gevalletje DOH :S.:D

10. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Dat ligt eraan, hier kan ik de auto voor de deur van de kruidvat neerzetten.. Als ik alleen luiers nodig ben en het is rustig kan dat prima (als ze slapen dan he) in mijn ogen.. Heb dan de auto constant in het zicht..

maar ik plunder altijd de halve Kruidvat leeg dus dat is in ons geval geen optie, maar vind wel dat sommige een drama maken voor die 2 minuten..

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hi hi hi. Ik hoop dat je de dressing inmiddels gevonden hebt... :D

12. Alita

Alita Niet meer actief

Nee dat is wat anders...even snel...al deed ik dat nog niet....:)
    Maar even lekker shoppen en je kids zitten in de auto...nee dat durf ik gewoon niet.

Maar het is ook je eigen beslissing natuurlijk...ik kan het gewoon niet want ik zou me helemaal gek maken in de winkel:$

13. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Nee uitgebreid winkelen doe ik ook niet als ze in de auto zitten.. Maar even snel op en neer moet kunnen, mits de auto in het zicht staat.. Maar sommige hier reageren alsof je daarmee je kind mishandelt ofzo..

Hier gaan ze met uitgebreid winkelen gewoon mee, vind Lenn ook hartstikke leuk en Elise slaapt toch wel in de kinderwagen:D

14. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ja mishandelen.........nee hoor. Vindt ik tenminste niet:)
    Het is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid wat je doet met je kinderen.

Ja de jongste zit lekker in de kinderwagen maar de oudste dus niet...en dan is het leuk voor een half uur maar dan wordt ze toch wat lastiger:D

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

als mijn zoontje slaap en ik moet naar de bakker en ik kan voor de deur parkeren en hem zien. (bakker heeft grote ramen. Doe ik het, maar naar de intratuin.... nee echt nooit!
    of we maken hem wakker of als we met 2 personen zijn gaat de een naar binnen en blijft de ander bij het slapende kind.

Share This Page