uitslag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Cookie, Mar 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Arend heeft al twee dagen rode uitslag op zijn kaken en kin. Het wordt steeds erger. Herkent iemand dit?

2. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    even een foto ervan:

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Mijn zoon heeft het ook, maar dat kan nog komen doordat mijn hormonen er nog uit moeten (nagevraagd bij het cb). Maar jouw kindje is al ouder dus dat zal het niet zijn.

Gebruik je een ander wasmiddel? Misschien warmtepukkeltjes? Of een kinderziekte? Je hebt weinig aan me. Sorry!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft het ook gehad kan van het kwijlen zijn
    maar kan ook te maken hebben met tandjes

5. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Kan het niet echt goed zien, maar Ymke heeft soms uitslag als ze gespuugd heeft in bed, dan blijft het wat langer op de huid zitten. Kan dat het zijn, of spuugt hij nooit?

6. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Spugen doet Arend gelukkig al een aantal maanden niet meer.
    Er zit wel een 5e tandje aan te komen, dus misschien is het daarvan. Maar waar ik net aan dacht: zou het van 'toetenpoetsers' kunnen komen? Die gebruik ik nl de laatste dagen om zijn handen en gezicht mee te poetsen na het warme eten. Ik zal daar eens mee stoppen en gewoon een washandje met water gebruiken, wie weet helpt dat wel. Het ziet er echt niet prettig uit en het voelt ook heel schraal. Voorlopig even geen zeepproducten voor Arend. Ik ben benieuwd (en hoop dat het daaraan ligt).

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    wij hebben het hier nu ook...het begon ook zo als bij jouw zoon en nu ook wat vlekjes
    cb zei kan evt van tanden komen maar ik dacht zelf ook aan de doekjes die we gebruiken om zijn mond te poetsen
    dat doen we nu ook met een washandje en de vlekjes zijn al minder

Share This Page