Arend heeft al twee dagen rode uitslag op zijn kaken en kin. Het wordt steeds erger. Herkent iemand dit?
Mijn zoon heeft het ook, maar dat kan nog komen doordat mijn hormonen er nog uit moeten (nagevraagd bij het cb). Maar jouw kindje is al ouder dus dat zal het niet zijn. Gebruik je een ander wasmiddel? Misschien warmtepukkeltjes? Of een kinderziekte? Je hebt weinig aan me. Sorry!
Kan het niet echt goed zien, maar Ymke heeft soms uitslag als ze gespuugd heeft in bed, dan blijft het wat langer op de huid zitten. Kan dat het zijn, of spuugt hij nooit?
Bedankt voor jullie antwoorden! Spugen doet Arend gelukkig al een aantal maanden niet meer. Er zit wel een 5e tandje aan te komen, dus misschien is het daarvan. Maar waar ik net aan dacht: zou het van 'toetenpoetsers' kunnen komen? Die gebruik ik nl de laatste dagen om zijn handen en gezicht mee te poetsen na het warme eten. Ik zal daar eens mee stoppen en gewoon een washandje met water gebruiken, wie weet helpt dat wel. Het ziet er echt niet prettig uit en het voelt ook heel schraal. Voorlopig even geen zeepproducten voor Arend. Ik ben benieuwd (en hoop dat het daaraan ligt).
wij hebben het hier nu ook...het begon ook zo als bij jouw zoon en nu ook wat vlekjes cb zei kan evt van tanden komen maar ik dacht zelf ook aan de doekjes die we gebruiken om zijn mond te poetsen dat doen we nu ook met een washandje en de vlekjes zijn al minder