kind in de auto laten

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van ruben, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou dit vind ik dan weer overdreven. Wel doe ik de auto op slot.

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Even naar de winkel gaan en tanken??
    Ik neem me kinderen allebei mee dan maak ik ze maar even wakker..
    Tanken doet me man altijd.

3. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het verbaasd me echt dat er mensen zijn die dit doen.....krijg er steken van brrr....

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Overdreven? tot je kind weg is dan doe je het nooit meer.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik doe dat ook weleens, 2 minuutjes Laten zitten en ergens naar binnen schieten. Maar dat moet je hier niet te hard zeggen want je wordt verketterd.
    Gelukkig leven mijn kinderen nog dus het zal allemaal wel meevallen. Met dit weer doe ik het trouwens niet.

7. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Echt zulke moeten ze dr kinderen meteen afpakken!!! Onderlaatst ging dat filmpje rond over fb over de kindje in de auto, moeder op dr gemak in de bouwmarkt.. heb mn eigen kapot gejankt. En die moeder kreeg van mij nog een trap na!! Mensen beseffen niet dat dit in een fractie van een seconde gebeurt is. Grrr

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Is dit niet strafbaar? En buiten dat... hoe kun je!!! :$

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Serieus? Je kind laten zitten als je een boodschapje doet? Het is heeeel lastig maar ik neem manneke altijd mee.

Ik ben in de laatste 8 maanden 1x alleen gaan tanken met boef en toen ben ik extra naar de tank gegaan die naast de deur van betalen was. Niemand voor me, snel betaald en weer naar manneke. Als dit niet zou kunnen zou ik naar een tankstation gaan waar je met pasje van tevoren betaald, zodat de boef niet uit mijn zicht is, en auto op slot!

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik lees dagelijks alle nieuws sites.
    Dat ik door de bliksem getroffen word is groter.

Maar ik tank altijd bij onbemande stations, dus voor mij niet van toepassing gelukkig.

Naar de supermarkt/bakker/slager/school gaan ze wel mee uit de auto trouwens want je weet nooit hoe druk het is en hoe lang je weg bent.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik snap nog steeds niet waarom n moeder/vader een kind alleen in een auto laten zitten
    dan heb je geen verstand ook al is het voor n aantal minuten je laat nooit je kind alleen
    dan moet je je eigen echt na laten kijken:$

12. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amen

13. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Idioot zeg! Ik laat mn zoon nooit alleen in de auto!!
    Buiten dat t heet wordt laat ik hem anders ook niet alleen!!
    Er zal maar net de verkeerde langs komen, raam in slaan in kind meenemen.
    Misschien wel te voorzichtig, maar je weet het tegenwoordig maar nooit!

14. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idem hier hoor, tank alleen hier in 't dorp bij onbemande en voor de rest gaat de jongste altijd mee. De oudste wil 's ochtends bij het kdv graag nog wel eens blijven zitten radio luisteren maar daar is het om 8 uur een komen en gaan van ouders.

@ Lexxie, wel overwogen hoor. Je staat echt even te dubben of je het raam niet moet intikken of zo.

15. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kunt met je kind idd niet voorzichtig genoeg zijn.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik hoop dat ik het nooit tegenkom, maar ik zou gewoon 112 bellen met dit weer en dan direct toestemming vragen het raam zo in te slaan en t kind er uit te pakken.. Nu duurde het misschien 10 min, maar wat als de moeder op de kwekstand stond met een andere moeder te kwekken... Jammer dat ik dan een bekeuring krijg of iets... Dt heb ik er dan wel voor over...

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens mij mag je toch ook een ruit inslaan als je zoiets ziet? Kindje huilt natuurlijk niets voor niets. Voelde zich misschien al niet lekker ofzo. Kan snel gaan.

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Maar dit was toch een fake filmpje? Om mensen te waarschuwen over de gevolgen. Het was toch niet echt?

19. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dit serieus?

Het is niet zo dat ik hem uren laat zitten, doe ook niet uitgebreid boodschappen, maar schiet even de winkel in om bij bijv. de servicebali een bosje bloemen te halen....of medicijnen bij apotheek oppikken...woon in een dorpje en mijn inziens kan er met de deur op slot, auto pal voor de deur, in die 2 minuten weinig gebeuren....zou het in de drukke stad denk ik niet snel doen....dat is dan gevoelsmatig.

20. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een opmerking... Ik vind dit niet echt een volwassen opmerking eerlijk gezegd. Dat je het er absoluut niet mee eens bent dat begrijp ik wel hoor... Maar dat je geen verstand hebt en je zelf echt na moet laten kijken hoef je er toch helemaal niet bij te zeggen:(

Dan der bij als ik tank sta ik langs mijn auto en zie ik mijn kinderen... Stukken veiliger als ze me langs me zetten aan die drukke straat want 2 kinderen vast houden en een tankslang of pin apparaat valt ook niet mee toch?!

Deel Deze Pagina