Heeft iemand dat ook wel eens? ik zit alweer een dik uur op youtube te graven in de oude doos. Bij mij komen momenteel Kate Bush, Duncan Brown, boudewijn de Groot, Neil Young enzo bovendrijven... Alles mid tot eind seventies. Heeft iemand dat ook wel eens?
Wij waren in maart van dit jaar een weekend weg met mijn vader, stiefmoeder, oma, broertje met vriendin en zusje met vriend. Hoe later op de avond het dan wordt hoe meer liedjes we dan op gaan zoeken op YouTube en dan voornamelijk ook de nummers waar mijn vader en stiefmoeder mee zijn opgegroeid: Janis Joplin, The Beatles, Van Morrison, Neil Young... Geweldig!!! Wijntje(s) erbij en meezingen maar!
Ja wel soms zit ik op you tube en luister naar de muziek van uit mijn kindertijd. Of uit de kindertijd van mijn ouders Beatles ( die vind ik ook steen goed) Dan moet ik denken aan Abba( mijn moeder was fan dus stond vaak op toen ik nog heel klein was haha)Bzn. Maar ook madonna en meer van die muziek uit die tijd.
Ja hoor.. "gabbertje" , "supergabber" en Gabber Piet met "de mosselman" Hier ook Boudewijn de Groot, Alice Cooper, Metallica, Sinead O Connor, Pink Floyd etc wat vroeger thuis veel werd gedraaid
Ow ja, absoluut . Wij hebben hier een supercoole Bang & Olufsen platenspeler uit 1980 in onze eetkamer en we hebben eigenlijk altijd oude platen opstaan. Dat varieert van kinderliedjes van Martine Bijl tot Boudewijn de Groot, the Beatles, Simon & Garfunkel, Neil Young en zo kan ik nog even doorgaan. Heerlijk!! Stiekem zetten mijn vriendinnen en ik ook wel eens mijn oude platen op van Kinderen voor kinderen . Echt prachtig met een fles bubbels en wat lekkers.
Ik ben een enorme liefhebber van muziek van voor mijn tijd. Boudewijn de Groot is favoriet maar ook Wim Sonneveld,The Beatles,Simon & Garfunkel enz enz vind ik geweldig en ach..zelfs de Zuiderzee-ballade wil ik hard meegalmen als hij voorbij komt
Alderliefste, Ramses Shaffy, Liesbeth List - Laat Me / Vivre - YouTube Ja Regelmatig. Maar niet ten opzichte van mijn ouders of grootouders; want daar heb ik niks mee. Die had ik nauwelijks/niet.
Dit nummer vind ik ook steen goed. En deze draai ik soms ook. Zonder liesbeth dat wel. Zing vecht huil bid lach werk en bewonder vind ik ook z.n kei goed nummer.
O jaaaa! Maar hier meer supertramp, the eagles, abba, genesis en alan parsons project. Echt down memory lane gaan we hier met 'war of the world' van jeff wayne. Zit ook een superverhaal achter hoe dat een heisa was toentertijd in de US
Tsja, ik ben opgegroeid met de Rolling Stones, Iron Maiden, Pink Floyd, Black Sabbath, Metellica etc. Veel bands die nog steeds mee gaan. Ik hou zelf ook van veel jaren 80 muziek. Depeche Mode, The Cure, Joy Division, Chris Isaak, Kate Bush etc.. Allemaal 'oude doos' dus
Ja heerlijk!! Ik kan zo genieten van Crowded House (Don't dream it's over) of Sophie B Hawkins (Damn I Wish I Was Your Lover). En ik mis nog steeds MTV Unplugged... Ik denk dat Plush van de Stone Temple Pilots minimaal 1 x per dag voorbij komt hier.
|Echt wel! Sowieso heb ik Youtube vrijwel de hele dag aanstaan, maar regelmatig duik ik in de jaren 70 & 80