COTHEN - De politie is bezig met een grote zoektocht naar de 5-jarige Wilco Lagerweij uit Cothen. De jongen woont op een boerderij aan de Caspargauw. Daar was hij tussen vijf en zes uur aan het spelen met andere kinderen. Op een gegeven moment was het jongetje verdwenen. Een zoekactie in de directe omgeving, met onder meer honden, heeft nog niets opgeleverd. Er is een oproep verspreid onder ruim vierduizend Burgernetdeelnemers en er vliegt een helikopter rond. Mensen proberen te helpen met zoeken in de weilanden, maar de poltie verzoekt dit niet te doen omdat dit belangrijke sporen voor speurhonden kan vernielen. Wilco is blond, draagt groen/gele crocs, een blauwe broek en een donkerblauw/zwart gestreepte trui met een ritsje. Hopelijk vinden ze hem snel......
Cothen...dat brengt weer nare herinneringen naar boven Caspegauw ligt vlakbij de hoeksedijk. Ik hoop dat Wilco in goede gezondheid gevonden wordt..
Verschrikkelijk. Hoop dat ze hem weer snel veilig en gezond in hun armen kunnen sluiten. Enne wat is er met de plaatsnaam? Mis ik iets?
Ik kan er niet van slapen. Zijn ouders staan doodsangsten uit op het moment. Ik zou echt helemaal doordraaien als mijn kind zolang weg zou zijn. Waarom is er geen amber alert uit? Kans zal wel groot zijn dat hij te water is geraakt wat een drama. Kind van 5 kan vaak nog niet zwemmen, toch?
Het laat mij nu ook niet los, slapen zit er even niet in. Ik wil niet weten hoe vreselijk ongerust zijn ouders nu zijn