Een dag uit het leven met een Nokia N97 mini Opstaan - wekker gaat - wekker uitzetten werkt niet -touchscreen vast - batterij eruit, batterij erin en weer aan -vastlopen -batterij eruit en weer aan - werkt Bellen -packetgegevens actief, verbinding verbroken, netwerk niet beschikbaar - uitzetten en aanzetten - bellen, belknop werkt niet, telefoon weer uit en aan - bellen, verbinding steeds weg, opnieuw bellen, verbinding weg opnieuw bellen, verbindin weg, opnieuw bellen, houdt 3 minuten vol, "dag mam, tot vanavond doeeeeg", ophangen werkt niet, ophangen door de batterij eruit te halen, klepje terugdoen, werkt niet. Whatsappen -Whatsapp starten, loopt vast - telefoon uit en aan, werkt - whatsapp bericht sturen, touchscreen werkt niet, loopt vast - telefoon uit en aan, werkt niet, wit scherm - batterij eruit en erin - telefoon aan, werkt, jeeeej. Gaat 2 uur goed. Opladen - batterij bijna leeg, oplader inpluggen, werkt niet, laadt niet op - oplader eruit, laadt wel op, zonder oplader wtf - oplader erin, 87 keer piepen melding; batterij wordt opgeladen - 2 uur later telefoon loshalen van oplader - melding; batterij bijna leeg, opladen niet gelukt Echt, serieus, mattefakking *&@)(@*%^@)@(^&%@_)(@(@@ telefoon, ik zal je **@&@)@&*@@ Enige goede nieuws is dat ik morgen een Blackberry ga ophalen want dit kan ik echt niet meer aan hahahaha
haha ik heb em ook... moet altijd die batterij eruit halen omdat ie steeds vast loopt en dat schuif dingetje niks meer doet. heeerlijk!
Hihi, wat kan jij daar toch een leuk verhaal van maken. Zit dit soort berichten altijd met plezier te lezen. Anyway, ontopic, heel erg balen. Hopelijk heb je meer geluk met je nieuwe telefoon. Sterkte met het nog even moeten doorzitten met je oude telefoon.
Ruilen met mijn nokia classic. of mijn nokia n73 Nooit meer een nokia nu een sony ericson en die doet het tot nu toe primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Hahahaha heb echt gelachen. Alleen heb ik nu met mijn blackberry dat ik dingen niet op kan starten, wens je veel succes haha.
Hehehe ik heb die telefoon ook gehad, wat een irritant omding. Had ik em op marktplaats gezet, kreeg ik alleeeeeeeeeeeen maar berichten van Nigerianen, of ik ze naar verweggistan wilde versturen. Heb dat ding uiteindelijk voor 170 euro verpatst via een direct-geld-voor-je-mobiel website. Heb nu Samsung Galaxy S....... Heaven!!!
Hahaha,lag echt dubbel! Maar mijn blackberry loopt ook vaak vast op hyves etc... Dus veel succes whaha..
Ik heb vorige week Samsung Galaxy opgehaald. wat een super telefoon. en zo als je al zag had ik je via me foon op twitter toegevoegd
Ik had de voorloper van die van jou, en ik had precies, maar dan ook precies hetzelfde. Ik had hem toen een week, en na heel veel gezeur, 100 x bellen met de klantenservice een angetekende klachtbrief mocht ik hem dan toch terug sturen en alles annuleren. Anders was ik hem 2 weken kwijt geweest voor reparatie, en daarna natuurlijk nog 20 keer. wat een stomme telefoon was dat zeg! Daarna heb ik gezegd dat dit de eerste en laatste nokia was :x Maar succes he!
Ohhww irritant, ik heb ook altijd hangende ^(**(&*&@# telefoons gehad. Maar nu sinds een jaar een blackberry en ik zweer erbij Nog NOOIT problemen gehad, hij heeft zelfs al een x samen met mij in bad gezommen (ik klop het voor de zekerheid even af; klop, klop)
ik werd door de verkoper gewaarschuwd voor de nokia koos een samsung h1.. maar om eerlijk te zijn doet die af en toe ook gek.. volgende keer een htc denk ik