Het lijkt heel wat die bungalowrace maar wil ik een weekendje boeken voor ons gezinnetje(2 volwassenen en 3 kids) dan ben ik nog meer dan 350 euro kwijt in januari
Ja, zelfs met korting is Center Parcs nog belachelijk duur. En dan krijg je meestal nog een klein huisje ook (oke, maar dan wel met een mooi zwembad, etc).
Wij boeken om die reden altijd bij Landal of Roompot, heb je ook mooie zwembaden en mooie huisjes alleen vele malen goedkoper
Dan heb je het denk ik toch echt niet goed uitgezocht, ik heb heel toevallig gisteren een midweekje Heiderbos geboekt voor in Januari ( ook met de bungalow race ) en ik ben voor 2 VIP huisje ( incl de VIP Service ) totaal 500 euro kwijt ... Ik vind dat echt niet duur.
Als het per huisje zou zijn zou ik dat idd ook duur vinden maar voor twee VIP huisjes die ook nog eens de VIP service hebben is het echt niet duur, dit betaal je normaal gesproken per huisje.
midweek en weekend maakt het verschil! wij boeken ook altijd landal, centerparcs is bijna niet te betalen.
Ow wacht, heb er overheen gelezen dat het voor 2 huisjes is! mijn excuses! dan is het inderdaad niet duur!
hihihih geeft niets Normaal boeken wij ook altijd Landal maar met acties zoals die bungalow race is het wel leuk om te doen
nou toevallig , we gingen deze week eens kijken voor een weekend...EEN WEEKEND! 999 EURIES!! zijn ze niet helemaal lekker ofzo, en ook nog in de wintermaand! eigelijk moet je gewoon plannen om een weekend te gaan en diezelfde dag boeken, vandaag was het bijv 16 euro p.p.p.n. of een last minute.... maar dan nog! echt ongelovelijk!
Ik vind dat echt vreemd, hebben jullie dan echt wel die korting van de bungalowrace aangevinkt ? Ik kreeg gewoon bijna 500 euro korting.
wij hebben een mystery parc geboekt. Totaal inclusief alles 230 euro voor een midweek, een zes persoons huisje.
Spannend Wilde wij ook eerst doen maar wij wonen dicht bij een Centerparcs Park en aangezien je geen voorkeur kan aangeven wilde wij niet de kans lopen om uitgerekend daar aan te komen, zul je dan net zien