Misschien kunnen ze beter noppenfolie uitdelen waar je je kind dan in moet wikkelen. Als ik de broek van mijn kind soms zie... En noppenfolie is lekker zacht, als ze vallen doet het niet zo'n pijn.
En terecht. Ik vind het vies dat kinderen in de wagen zitten. En ja ik weet dat de boodschappen ook door allerlei handen gaan en de toetsen van het pinapparaat enz. Daarom heb ik overal alcohol staan Echter, het hoort gewoon niet, is je kind te oud/groot voor het zitje kan die gaan lopen. Doet mijn dochter ook.
Helemaal mee eens. Zou niet bij me opkomen ze in dat gedeelte te laten zitten en mijn kinderen hebben het me ook nog nooit gevraagd. Ik vind het raar als je je kinderen er wel laat zitten... Daar is het toch ook totaal niet voor bedoeld.
Ja heel handig al je een kind hebt wat te groot /oud is. Maar als je meerdere kinderen hebt in jonge leeftijd? Vind het wel erg makkelijk gezegd. Een beetje weerstand opbouwen is trouwens ook helemaal niet erg. Boen je ook de handgrepen voordat je een wagentje pakt? En het geld? Dat is veel viezer dan die paar kindervoetjes.
Hoe vaak zouden ze winkelwagentjes eigenlijk reinigen? Als ik het artikel lees lijkt het me niet vaak. Iew, moet je voorstellen hoeveel bacteriën er op de stang zitten, nog viezer dan kinderschoenen .
Voor diegene die vinden dat het niet meer hoort: ik denk dat veel mensen stiekem best blij zouden zijn als al iedereen zijn kind in het wagentje zet hoor - soms is dat beter dan kinderen die door de winkel lopen, in de weg staan - het gangpad blokkeren aan de hand van mama...
Ik werk in een supermarkt en heb in al die jaren nog nooit iemand de winkelwagens en mandjes zien schoonmaken.
Dat dacht ik al haha. Volgens het artikel waren ze net gereinigd, waarschijnlijk afgespoeld met een tuinslang of in de regen gezet .
Hier komt een mobiele wasstraat voor de karretjes en de mandjes Meestal voor openingstijd, dus dan ziet bijna niemand het
Ik kan het me nog herinneren al die keren dat ik ziek ben geworden doordat de boodschappen in het vieze winkelwagentje heeft gelegen. * sarcasmemodus uit * Doordat we alles opeens vies gaan vinden kunnen kinderen nooit weerstand opbouwen.
Makkelijk gezegd misschien maar hier regelmatig boodschappen met 3 kleine kinderen. 1 gaat er toch echt in het zitje en de andere 2 in de kar. En nee die boen ik niet. Maar zodra ik bij de auto ben worden de handen schoon gemaakt. Weerstand op doen, goede met een kind die altijd ziek is en daarvoor bij de kinderartsen loopt. En nee dat heeft er niks mee te maken met dat ik schoon ben. Een winkelwagen is voor je boodschappen en niet voor kinderen en huisdieren
Ik begrijp je reactie niet helemaal.... Je vind mijn reactie makkelijk gezegd...maar je kinderen gaan ook in de winkelwagen. En toch zeg je dat de wagen niet voor kinderen is.... beetje tegenstrijdig komt het op mij over.
Fijn dat dat kan. Ik doe toch liever rustig boodschappen (en mijn mede mens ook). Als die schoentjes verplicht zijn prima... ik zal ze aan doen. Maar ik blijf het zwaar overdreven vinden ( en verspilling van plastic...terwijl we juist naar minder plastic willen...). Mensen beseffen denk ik niet dat er veel "viezere" dingen zijn. Zoals toetsenborden,geld en niet te vergeten hun eigen mobiele telefoon.
Ik ben echt ontaard, mijn oudste zat tot voor kort zelfs nog wel eens in de kar. Dan komen we van de bieb en moet ik snel nog wat halen en dan zit de jongste in het stoeltje en de andere twee in de kar. De oudste kan inmiddels probleemloos lezend lopen (of is het lopend lezen?) en wil de jongste bij voorkeur niet meer in het stoeltje, dus hij past er ook echt niet meer bij. Ik zet mijn tassen ook vaak op de grond en zet die ook in het karretje, de karretjes staan in de regen en de boodschappen zitten allemaal verpakt, dus ik geloof het allemaal wel.
Het was een "ludieke actie". Om mensen bewust te maken. Gelukkig maar. Scheelt een hoop plastic al die schoentjes.