Ik snap trouwens ook niet hoe die 2 andere kinderen hebben kunnen doorslapen terwijl er 50 man in en uitliep, ze moeten naar mijn mening wel gedrogeerd of iets zijn geweest.
Ligt er nogal aan of het een baby in een ledikant is die er nog niet uit kan of een kind in een gewoon bed. In het eerste geval bel ik direct 112 en in het tweede geval zoek ik eerst mijn huis, tuin en omgeving af.
Ik heb dit gehad schrok me kapot.... Ben toen snel in ons bed gaan kijken en daar lag ze... Anders zou ik haar roepen, zoeken en politie bellen
Hier slapen ze door vanalles heen, oa brandweersirene in de straat omdat er een paar huizen verder brand is. In de vorige woning is de politie ingevallen met een hoop kabaal en geschreeuw ivm een wietplantage (die we anoniem hadden gemeld, normaal gezien is dit een zeer rustig dorp), vuurwerk, onweer, aardbeving, brandalarm die afging doordat rook van een vuurkorf naar binnen waaide in de zomer. Maar wakker worden, ho maar.
Dit heb ik ook wel eens gehad. Schrok me rot dat mijn zoontje niet in zn ledikant lag, was even vergeten dat ik hem in ons bed gelegd had omdat hij niet wou slapen eerst..
Dat is toch niet helemaal hetzelfde als 50man die letterlijk naast je bed staan. Veel commotie, huilende mensen.
In de docu hebben ze (geloof ik) toegegeven dat ze wat toegediend hebben. Overigens lijkt mij hysterisch gedoe 6 uur lang(!) totaal iets anders als jouw voorbeeld. Mijn zoon slaapt ook door dat soort dingen heen, maar ik moet niet vaker dan 2 keer zijn kamer binnen komen dan word hij toch echt wakker op de 1 of andere manier.
Alles over de kop trekken (afhankelijk van de leeftijd). Laatst waren de kinderen buiten aan het spelen en toen was zoon van 5 ineens weg. (Bleek in een hoekje in de schuur te zitten) Ik had het een paar minuten heeeeeeel benauwd.
Allereerst zou ik denken dat ze uit bed zijn gevallen. Dus onder het bed kijken, of bij broers/zussen op de kamer kijken of ze daar niet bij zijn gekropen. Daarna alles overhoop trekken op plekken waarvan ik vermoed dat ze zouden kunnen zijn en in kunnen passen. Je denkt dan toch aan slaapwandelen of ergens van geschrokken zijn en naartoe gekropen zijn of zo. Daarna zou ik pas aan ontvoering denken. Als ik meteen zou zien dat het raam open staat of de deur, zou ik ook wel zoeken, maar dan al tegelijk bellen met 112. En dan proberen nergens aan de komen. Onze kinderen kunnen de voor en achterdeur en ramen niet openmaken, dus ik zou dan meteen weten dat er wat mis is.
Als eerste reactie zou ik kijken op mijn bed en dat van de andere kinderen en daarna de badkamer en wc beneden. Daarna zou ik als ik hem/haar niet kan vinden. Overal gaan zoeken. Nu ligt de jongste regelmatig niet in bed als ik ga checken dus daardoor schiet ik niet snel in paniek.
Ligt aan de leeftijd van kind. Als kind zelfstandig bed kan verlaten zou ik gaan zoeken. Als kind dat niet kan en toch verdwenen is zou ik direct politie bellen en nergens aanzitten.
Zoeken. Ik denk niet dat ik op zo'n moment zo helder van geest ben dat ik meteen denk aan een misdrijf en sporen intact laten etc.
Eerst zoeken overal maar als ik iets aparts zie van een open raam of dergelijke dan ga ik ook zeker kijken bij t raam of die niet naar beneden is gevallen. Ik zal totaal niet denken aan sporen op zo'n moment, denk ik (misschien nu wel). En daarna politie bellen. Ik ga de docu door dit topic ook maar eens kijken. Ik vind t vanaf begin af aan al een heel apart verhaal.
Ik zou eerst overal gaan zoeken, we hebben het weleens in een familiekamer van het hotel gehad tijdens een tussenstop. Mijn zoon was toen 3 jaar en sliep in een groot bed maar was er 's nachts uitgerold en de andere morgen zag ik hem niet liggen, gelijk buikpijn maar hij was achter het gordijn gerold en heeft daar wschl de hele nacht liggen pitten Ik zou als ik mijn kind dan echt niet kan vinden wel lichtelijk hysterisch worden, ik heb niet snel last van stress maar een kind wat zoek is word ik echt heel naar van. Mijn jongste ook weleens uit het oog verloren in een overdenkt winkelcentrum in Duitsland, zat ze gewoon op de galerij in zo'n autootje, ik kreeg het toen even heel warm. Docu van Madeleine ga ik ook eens kijken, blijft toch een raar verhaal.
Het allerraarst vind ik dat de lijkenhond op hun auto aan slaat die ze pas hebben gehuurd NA de verdwijning en dat er bloed in die auto is aangetroffen. Maar dat vond ik toen ook al.