Gordel lostrappen in maxicosi

Discussion in 'Baby en dreumes' started by raspberry, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden,

Thirza past nog net mooi in de maxicosi (als ze niet te dikke kleren aan heeft), dus we hebben haar daar mooi nog even in.
    Maar... nu heeft ze al twee keer de gordel losgetrapt, en dat is natuurlijk beregevaarlijk! Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, want behalve dat ik de gordel onder de beugeltjes (of hoe noem je die dingen, gordelgeleiders?) heen haal, haal ik hem op het laatst nog een keer achterlangs, (want zonder dat trapte ze de gordel een paar maanden geleden al los).
    Iemand die dit probleem ook heeft (gehad) en hoe los je dat op? Want van mij mag ze nog wel even in de MC... alhoewel ze natuurlijk toch maar in de priori gaat als hier geen oplossing voor is.

Thirza is trouwens vrij sterk en heeft nogal een eigen willetje, (dus als ze zich eenmaal ergens aan zet, dan gaat ze door tot ze voor elkaar heeft wat ze voor ogen had). Ik heb van de week ook zo'n ding van tommee tippee gehaald, waarmee je met een zuignap een bordje op het blad van de kinderstoel kunt vastzetten, maar die had ze dus ook in no-time los (en nee, dat dingetje zat niet aan haar kant) :(

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan deed dat ook! Erg lastig.

Wij knoopten er meestal een hydrofiele luier omheen, en toen meneer doorhad hoe hij dat los moest krijgen hebben we 'm toch maar in een autostoel groep 1 gedaan.

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik denk uiteindelijk toch naar de autostoel. Dit zou voor mij uiteindelijk wel een reden zijn in ieder geval. Ik hou mijn baby er zo lang mogelijk in ivm de veiligheid. Moet natuurlijk niet zo zijn dat je je kleintje er zo lang mogelijk inhoudt ondanks het niet meer zo veilig is...

4. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

Mar 30, 2008
    704
    0
    0
    Een easybase (of isofix variant) zou een oplossing zijn bij een cabriofix stoeltje, maar aangezien ze er bijna uitgegroeid is zou ik toch eerder overgaan naar de volgende stoel.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, heb de priori net in de auto bevestigd. Ook eigenlijk wel zo handig, omdat ze nu dan weer met jas en al in de auto kan...
    De easybase is wel een oplossing idd, maar een beetje een dure voor die korte tijd nog :( Gaat op ons verlanglijstje voor bij nummer 2 :)

Share This Page