Kind jarig, leidsters ook trakteren?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama09, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Als mijn kind trakteert op de creche, regel ik ook een traktatie voor de leidsters

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

Bellenblazen vinden 2 vd 4 leidsters bij ons 'lastig'.
    De kinderen willen er gelijk mee spelen als ze ze krijgen. En dat mag natuurlijk niet..
    Wij hadden net na de zomervakantie een brief ontvangen waar dus in staat dat ze geen snoep koek ijs en bellenblazen meer als traktaties willen met reden ervij.
    Vrij overdreven volgens het merendeel vd ouders...

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm ik vond het juist wel aardig zo'n bellenblaas.
    Hebben er stuk of 6 (of meer) staan nu... En die komen allemaal nog weleens uit de kast.
    Zeker met verjaardagen zijn ze altijd een succes....
    Hele zwikje naar buiten, allemaal een bellenblaas mee en veel plezier.

Maar geen snoep vind ik niet zo erg.
    Ik vind het ook niet erg als er WEL een ijsje of een snoepje wordt uitgedeeld...
    Maar het moet meteen met hele emmers tegelijk. Dat snap ik niet zo.
    Zakje met een minimars, minisnicker, lolly, hand zuurtjes, hand winegums, pakje drinken en dan nog een appel erbij.
    (Want juf heeft liever fruit dan snoep en dan zit er tenminste OOK fruit in. )

Compleet fantasieloos en saai :)
    (Wel lekker.. Maar meeste verdwijnt in onze snoeppot.. Al hadden we laatst een lolly die zo groot was dat hij niet eens IN de snoeppot paste!)

Laatst hadden er 2 kinderen op 1 dag getrakteerd. Anne d'r tas kon niet meer dicht!
    E ja daar zat oa fruit bij. Buiten een berg snoep vond ik ook nog 3 mandarijnen in d'r tas :)
    Maar ook met fruit... Je kunt toch gewoon 1 leuk/lekker dingetje maken? Zoveel werk is het nou ook weer niet. Ipv random snoepzakjes vullen.

Onze traktatie was ook niet gezond ofzo... Maar hij was wel gewoon in 1x op. (Cakejes met glazuur en versiersels) en iedereen vond ze hartstikke leuk en lekker.

3. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Ja, wij deden en doen de leidsters en de juffen gewoon mee trakteren maar geen speciale dingen, maar ze krijgen de gewone traktatie, wat hier op school wel wat lekkers mag zijn :)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Pfff ik dwaal af :(
    Zal proberen me te gedragen :)

5. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Haha, saskia.

Hier een peutermeisje dat volgende week jarig is. Ze mag op t kdv trakteren, ik maak minicroissantjes met een mini-knakworstje erin. Ook voor de leidsters. Volgend jaar als ze 4 wordt zal t wel iets apart worden voor de leidsters, maar dan neemt ze afscheid. Nu dus nee, wordt ng een ja.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had versierde cupcakes gemaakt, en toevallig had ik niet genoeg kleine vormpjes, dus een paar grotere erbij. Kwam precies mooi uit dat de leidsters een groter cakeje hadden! Verder ben ik niet zo van de grote dingen om te trakteren, en dus ook geen mega dingen voor de juffen. Tis wel goed ;)

Oja, volgende verjaardag wordt ze 4 en neemt ze afscheid misschien doen we dan wel iets speciaals ;)

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ja, heb ik altijd wel gedaan. Op psz en nu ook op de basisschool. Ik heb voor de leerkrachten op de basisschool een bekertje met zakje cup a soup er in gedaan. De meeste vinden dat wel fijn, omdat ze koeken en snoep vaak zat krijgen.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wij geven elk jaar een doosje merci of andere bonbons aan zijn leidsters

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja hoor altijd gedaan. Meestal een reep chocolade of een doosje merci's.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja hoort er wel bij vind ik. Wij deden voor de leidsters een doosje Mercí chocola

11. knap

knap Niet meer actief

Heb altijd er wat bij gedaan voor de leidsters/juf/meester.

Pak daar niet speciaal voor uit een pak spritsen of wat. Dit jaar denk ik dat ik een cake zelf bak. Nog nooit gedaan voor andere kijken of dat bevalt haha.

Maar weet van mijn zoon het is ontzettend leuk om met een klasgenoot samen de klassen af te gaan om de juf/meester wat lekkers te geven vaak krijgen ze dan een leuke kaart of een felicitatie op een kaart van die juffen/meesters.

Lekker doen zou ik zeggen.

12. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ja, op het kdv geven we de leidsters ook wat. Soms iets anders dan de kinderen (pak koeken uit mijn streek, andere streek dan kdv), soms hetzelfde (zelfgebakken versierde koekjes).

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Juffies van het KDV krijgen altijd wat lekkers voor bij de koffie als er door de kindjes getrakteerd wordt (doosje bonbons, vlaai, cupcakes). En soms ook gewoon tussendoor een keer, als blijk van waardering (er staat nu een doosje chocolaatjes klaar om straks af te geven als bedankje dat ze Elin zo lief helpen met haar sondevoeding).

Deel Deze Pagina