Waar zitten jullie kinderen op tijdens het eten? Mijn oudste van bijna twee zit nu in de kinderstoel en daar groeit hij langzaam uit. Hij past nog wel maar het klopt niet meer, die grote knul in die stoel. Dat komt ook goed uit want onze tweede zal over een paar maanden een kinderstoel nodig hebben. Maar waar zet ik de oudste dan op, het liefst iets waar hij zelf op kan klimmen en met een stoelverhoger wordt hem dat niet denk ik?
We hebben meegroeistoelen (lijken op stokke) en die kunnen jarenlang. De zitting staat nu iets lager en de buikbeschermer hebben we eraf gehaald. Het zijn nu gewone verhoogde houten stoelen. Ze klimmen er inderdaad zelf op
Ik zit hier te denken aan zo'n hogere kinderstoel bij de Ikea. Neemt ook niet zoveel ruimte in. URBAN Juniorstoel - groen - IKEA
Gewoon op zijn Stokke Tripp Trapp (en daar zit hij nu hij bijna 4 is nog steeds op en ik verwacht dat hij er ook nog op zit als hij 7 is )
Ik heb zelf ervaring met Ikea stoelen en vrienden van ons ook en geloof mij: je breekt soms wel 10x per dag bijna je nek over die uitstekende poten (naar achter toe..) Dat vond ik echt een enorm nadeel.
Hier ook een stokke tripp trapp. Maar anders op een gewone eetkamerstoel op de knietjes of met een kussen eronder op de billen.
Over de stoel, maar voor de kinderstoel geldt hetzelfde (alhoewel je die nog minder goed aan kunt schuiven dus die is nog vervelender wat dat betreft).
Wij hebben ook de Ikea kinderstoel en ben er nog nooit over gestruikeld?! Ik vind t een ideale stoel (ook de kinderstoel btw), juist ook dat ie door die uitstekende poten niet achterover kan kiepen. En deze 'grote-meiden-stoel' kun je juist goed aanschuiven. De kinderstoel niet.
Wij hebben een meegroeistoel van Kruidvat. Gelukkig, want voor een gewone stoel is onze dochter nog veel te klein. We hebben nu sinds een paar maanden het tafelblad eraf en nu zit ze gewoon aan tafel.
Tegenwoordig heb je al voor een paar tientjes een meegroeistoel. Is ideaal want je kunt ze precies op de lengte van je kind afstellen.
wij hebben ook een stokke tripptrapp, mocht de beeb over lange tijd zover zijn om in een kinderstoel te gaan, dan bekijken we of we een tripp trapp bijkopen of onze dochter op een gewone stoel zetten.
Hier zit ons mannetje op een gewone stoel met een zitverhoger die je kan vast maken aan de stoel. Holland | Landen/Streken | De Greef Textiel BV
Ik neig het meest naar een meegroeistoel maar ik vind de stokke te duur. Welke goedkopere is ook goed?(lees: kukelt niet achterover door een wilde peuter?)
Is mar.kt pl.aats geen optie? Ik heb mijn stokke stoelen daar vandaar. Helemaal compleet en in goede staat voor 50 per stoel. En daarna kan/ga ik ze voor dezelfde prijs weer doorverkopen want stokke behoudt zijn waarde wel.
Hier zitten beide kinderen op een stokke triptrap stoelen groeien jaren met je kindje mee, absoluut geen spijt van deze aankopen! Zou idd eens op marktplaats kijken, ze staan er voldoende op!
Mijn dochter zit op een soort mee groei stoel zonder blad, dus gewoon op de goede hoogte aan tafel. En de jongste in een goedkope ikea kinderstoel, top ding!