Ik ben op zoek naar posters van kinderboeken, bijvoorbeeld naar iets met Kikker (van Max Velthuis) ofzo. Ik zal wel scheel zijn, maar ik kan via google vrijwel geen één site vinden waar je posters kunt bestellen van Kikker of andere kinderboeken. Bestaat dat nou echt niet, of zitten m'n zwangerschapshormonen m'n internet-skills in de weg Of moet ik toch gewoon naar de (kinder)boekwinkel gaan?
zou dat laatste doen. Zo ben ik ook wel eens naar de bios gegaan of een videotheek en heb daar posters gevraagd voor een naschoolse opvang waar ik werkte
Ik heb posters van Kikker, Kleine Beer en Hazeltje bij de kinderboekwinkel gekocht (hier in de stad) ...
Of de uitgever mailen. Heb ik ook wel eens gedaan voor school. Wij krijgen altijd erg veel van die posters
Ik heb pas voor bij mijn kleuters posters gehaald bij de kinderboekenwinkel, maar je kan ook heel veel bestellen op sites van uitgevers. Lemniscaat NL » Jeugd » Posters poppen en prentbriefkaarten » Titels Dit is niet niet uitgever van kikker. Dat is Leopold. En ik zou ze gewoon eens mailen wat de mogelijkheden zijn!
Goeie tip om uitgevers(sites) te bekijken! En inderdaad dus toch de (kinder)boekwinkel of bieb. Thanx!