Kinderstoel blokker

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jessi, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    hoi hoi,

Wij hebben een probleem! we hebben de meegroei kinderstoel van de blokker gekocht met de dukaten aktie maar hij is veelste groot. heb er toen een stoelverkleiner ingekocht van woezel en pip van het zelfde model stoel bij de babydump maar nu is hij nog te groot. van de week een andere bij de ikea erbij gehaald maar nog steeds te groot. Nu heb ik er kussentjes tussen gezet maar dan zit ze nog steeds ongelukkig. Ze kan goed los zitten maar op de een of andere manier blijft het lastig zitten voor der zo zit ze erin. Hij is een beetje wazig omdat ze zat te wiebelen.

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    die hebben wij ook en John kon er pas in toen hij zelf kon gaan zitten en zichzelf kon opvangen als hij viel, maar wij hadden nog lang een kussen erbij enz, denk dat John er met 10/11 maanden pas echt goed in zat zonder kussen

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De antilope kinderstoel bij de ikea halen en die voorlopig gebruiken tot je kindje een jaar oud is ongeveer. Hier zag het er ook zo uit toen we ze net in haar houten stoel zette. Uiteindelijk de "mooie" stoel bij opa en oma gezet en wij de ikea stoel voor dagelijks gebruik. Kost 15 euro geloof ik incl tafelblad en verkleiner dus daar kan je geen miskoop aan doen!

4. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Deze tip wilde ik ook geven! in die stoel zitten kindjes goed! zou wel overstappen zodra mogelijk want dan kan ze haar voetjes op het plankje zetten ipv laten bungelen. beter voor de eigen balans.

5. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    1,099
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd de ikea stoel. Hier zit hij ook nog niet goed in de houten stoel. De ikea-stoel gaat perfect!

Share This Page