pro points punten

Discussion in 'De lounge' started by bumpie, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi allemaal,

Ik wil morgen beginnen met weight watchers pro points. Nu heb ik zelf uitgerekend en kom op 31 punten maar weet dus niet of dit klopt.

Wie zou dit voor mij willen uitrekenen?

leeftijd 26
    gewicht 84.5 kg
    lengte: 1.72
    gemiddelde activiteit

2. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Rekent WW dat niet voor je uit?

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja als je het via ww doet wel. Maar ik doe het gewoon voor mezelf heb het boodschappenboekje hier thuis en wil zonder verplichting proberen af te vallen. Wil het eerst eens een aantal weken proberen zonder dure verplichtingen. Kom namelijk nu erg aan en heb het idee dat het komt van de schildklier dus nu ff kijken hoe het gaat met afvallen of ik nog aan kom en vind het dan jammer om me voor die cursus aan te melden als ik toch alleen maar aankom door die schildklier

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
  5. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ja daar kwam ik eerst ook op uit maar op een andere site staat minimaal 29 punten en daar jwam ik op 31

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    dat zijn nog de flexipoint denk ik!!!

Je kan ook online afsluiten de eerste 3 maanden 60 euro daarna 15 per maand..je hoeft dan niet naar s,n cursus.

Je mag ook steeds minder punten he naar mate je afvalt..Ik raad je aan om het niet zelf te gaan doen maar via de site!

7. ecl

ecl Niet meer actief

Wil het ook graag doen, maar vindt het belachelijk duur!
    Dus mensen die punten lijsten hebben en andere info pb me maar;)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb me ook aangemeld maar ik snap er niks van .. nog voor het avondeten kom ik al aan 31 punten hoe moet ik dan afvallen . Wie heeft er een voorbeeldmenu?

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    avond eten hier is bv.

100 gram tartaar
    150gram gebakken aardappels
    200 gram broccoli
    1 theelepel bak en braad.

dan kom ik op 11 punten uit

Je moet gewoon echt magere dingen eten en veel groente!! en alles afwegen

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ontbijt en lunch dan?

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ga het toch ook gewoon zelf doen. Ik vind 60 euro in een keer gewoon echt te duur. Oke, het is je gezondheid, dat weet ik.
    Maar iedereen heeft een ander budget zullen we dan maar zeggen;)
    Het lijkt mij prima te doen zonder begeleiding of wat dan ook.

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik vind 60 euro ook veel geld. dus wil het eerst zo proberen. Lukt het niet dan ga ik toch maar betalen.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    bumpie, jij ook succes dan he;)

14. Tese

Tese Niet meer actief

Dat de ene site 31 zegt en de andere 25 kan wel kloppen. Ze hebben net wat veranderd. Bij 31 punten eet je elke dag minimaal 31 punten en heb je 45 weekpunten die je ook mag eten voor als je bijvoorbeeld gaat uiteten of je hebt zin in een wij tje of chips. Die 31 punten per dag moeten in ieder geval op.
    Bij de 25 punten eet je dat 6 dagen per week en heb je bijvoorbeeld in het weekend een telvrije dag waarop je gewoon eet wat je wilt.

Ik las net dat iemand z'n punten al op had voor het avondeten . Dan is het handiger als je van te voren een dagmenu maakt. Voorbeeld menu:
    Ontbijt
    3 Finse ronde= 4 punten
    30 gram 20+ smeerkaas= 1 punt

Tussendoor
    200 gram magere aardbeiyoghurt= 2 punten

Lunch
    Twee volkorenboterhammen= 4 punten
    Plak 30+ kaas= 2 punten

Tussendoor
    Fruit= 0 punten
    Ontbijtkoek 40 gram= 3 punten

Diner
    3 aardappels= 3 punten
    Bakboter= 2 punten
    Slavink= 6 punten
    175 gram spinazie à la crème= 2 punten

Tussendoor
    2 bbq rijstewafels = 2 punten
    Fruit = 0 punten

En dan nog minimaal anderhalve liter water. Als ik tussendoor nog trek heb neem ik meestal nog een stuk komkommer.

15. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Nee die 25 kan echt niet meer inderdaad, minimaal is 29 geloof ik.

Hoeveel kilo wil je afvallen TS?

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik ga ook 's ochtends een menu maken. Maar ik was zo op internet aan het kijken maar kun je met die rekenmachine van ww je dagtotaal enzo ook uitrekenen? Is dit misschien handig om aan te schaffen?

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik wil 10-15 kg afvallen. Als ik eens eerst die 10 kg eraf heb. :D Omdat me schildklier een tijdje raar heeft gedaan opeens explosief aangekomen. Maar ik ga voor een streefgewicht van 70 kg. Ik weeg nu 84 kg (vanmorgen gewogen)

18. Tese

Tese Niet meer actief

Zinaa die 25 is juist nieuw. ;) je kunt het nu op beide manieren doen die ik vermeld heb.

Bumpie ik durf niet te zeggen of dat met die rekenmachine kan. Ik doe het gewoon online en dan via een app op m'n i phone.

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

doe jij ook ww?

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik wil het wel graag online maar wil eerst ff paar weken proberen. Maar weet dus niet of ik aankom door me schildklier of van verkeerd eten. Heb al 2 weken alle zoetigheid laten staan maar kom alleen maar aan. Ik sport 2x per week bij de fysio en ook zij vinden het raar. Dus wil eerst zo eens een maandje proberen of ik nog aan kom of toch wel afval. Kom ik toch aan ligt het aan me schildklier en moet ik eerst dat probleem oplossen. En dan vind ik zonde dat ik voor 3 maanden heb betaald

Share This Page