Kind krijgt vergeten sintcadeau weer op verjaardag

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik zou dit zelf nooit gaan doen! Ik geef al snel wat extra's het zal niet eens in m'n hoofd zijn opgekomen maar dit gebeurd bij mijn kindje niet hoor. ;)

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Als je kind zoveel krijgt dat het niet eens weet wat het heeft gekregen dan geef je gewoon teveel.
    Vind het belachelijk om het een 2de keer in te pakken alleen maar om een berg kados te kunnen geven, doe je blijkbaar voor jezelf en niet voor het kind aangezien die het niet eens meekrijgt.

Mensen die het om financiele redenen doen, tja haal dan dingen uit de verpakking en maak van bijv van een doos van 6 auto's 6 kadootjes ipv 1

3. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @pcootje: daar ben ik het dus niet mee eens.
    Mijn dochter vind het geweldig om uit te pakken. Vind ze meestal ook leuker dan het cadeautje zelf. Dus wij pakken ook dingen in die ze anders toch wel nodig had/gekregen had.
    Ja ze krijgt veel, ik twijfel daar ook over, jij vind het niets. No problemo. :)

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mn kids zijn bijna op dezelfde dag jarig en we hielden een feestje voor hun samen. Nou ze kregen zóveel (eettafel en hoekbank vol!) dat ik echt wat heb weggehaald en op zolder heb gezet. Was gewoon teveel om mee te spelen. Daar pak ik wat van in en geef ik met Sinterklaas. Echt wel.

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    toen ik het bericht las dacht ik: schandalig

6. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    nou hier gaan we het misschien wel doen milan is 23 december jarig dus hij krijgt in december alles als hij dan iets krijgt waar hij nu nog niet na omkijkt dan zet ik dat mooi appart en krijgt hij het in de zomer een keer zo tussen door als kadotje niet als nieuw verjaardags of feestdag kado

groetjes

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb mijn kind ook opgelicht. hij zou voor zijn eerste verjaardag een tafel krijgen met blokjes erin. nu was hij op zijn verjaardag ( 1e verjaardag) al zo overdonderd en vol van alle pakjes die hij die dag al gekregen had dat we ons kado steeds uitstelde rond de middag viel hij tussen alle spullen in slaap en hebben we hem een half uurtje laten slapen in de box......want s'middags was zijn doopplechtigheid met doopfeest en daarna moest er taart en eten op tafel komen toen was het ineens avond. hij heeft dus van ons wel zijn kleine kadootjes gehad en van de fam kadootjes maar het grote kado wilde we in eerste instantie een paar dagen later doen. hij bleef echter zo leuk spelen met zijn spulletjes dat we nu gezegd hebben dat hij het met sint krijgt. dus nu ben ik ook een oplichter. ( ik heb het alleen niet terug ingepakt maar het is nooit uit de kast geweest )

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Euh, dat is het hele sinterklaas principe toch! Je kind voorliegen! Dus om dan vervolgens de pakjes nog een keer te geven is minstens net zo erg als het kind voor te liegen dat de sint bestaat.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik kreeg vroeger vaak een kado nog een poosje na de decembermaand. Eerst sinterklaas, half december jarig en dan kerst, dat waren altijd zoveel kado's dat mn ouders een aantal inderdaad weg zetten en dan kreeg ik een paar weken later bv nog een barbie of wat dan ook "Kijk, die is ook nog van jou!"

10. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mijn dochter was in oktober jarig en toen ben ik haar een cadeautje vergeten te geven. Dit geef ik nu met Sinterklaas!
    Ach waar maak je je druk om toch?

Deel Deze Pagina