Zwangere dood: baby levend uit buik

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Onder water, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

BERLIJN - Door een tragisch ongeval op de Autobahn een 25-jarige zwangere Duitse omgekomen, maar kon haar ongeboren kind met een keizersnee worden gered.

De zeven maanden zwangere vrouw was met haar partner onderweg op de snelweg A2 bij Helmstedt, toen een auto op de tegenovergestelde rijbaan tegen de vangrail botste. Bij de botsing raakten acht pijlers van de vangrail los. Zeven belandden in de middenberm, maar één sloeg dwars door de voorruit van de auto op de andere rijbaan. De vrouw werd door het 70 centimeter lange projectiel in haar gezicht geraakt en was op slag dood. Omdat een toevallig passerende traumachirurg en een verpleegkundige de vrouw bliksemsnel uit de auto haalden, kon de baby, een jongetje, in een ziekenhuis in Helmstedt via een keizersnee levend uit haar buik worden gehaald. Het kind maakt het naar omstandigheden goed. De vader van het kind liep een zware schouderwond op, maar is buiten levensgevaar.

De veroorzaakster van het tragische ongeval, een 25-jarige Française was met een kort tevoren in Berlijn gekochte auto op weg en raakte niet gewond. Volgens haar verklaring reed ze op de middelste rijbaan en verloor ze de macht over het stuur omdat een achteropkomende auto haar van de weg af drukte. De politie heeft nog geen getuigen gevonden die haar versie kunnen bevestigen.

Wow :confused: wat een verhaal zeg

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wow, wel bijzonder dat het kindje gered is. Maar wat erg voor die vrouw en die vader...

3. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Jeetje, Je vrouw verliezen maar toch nog een kindje hebben....

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    OMG :confused:
    kweenie wat ik hier van moet zeggen... :confused:

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jee, wat een verhaal... Wat zielig voor die mensen :(

Dat is trouwens echt een enge weg, dat stuk waar dat volgens mij gebeurd is... Er hangen spandoeken boven de weg in het pools, duits en engels dat het levensgevaarlijk is, en overal langs de weg staan groepjes witte kruizen, ik geloof op plekken waar eerder dodelijke ongevallen zijn gebeurd. Heel unheimisch :(

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee idd, geweldig aan de ene kant, verschrikkelijk aan de andere kant :confused:

7. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Sjees, die man....
    Je vrouw kwijt! Je geliefde, je maatje. Lijkt me het ergste wat er is!
    En dan de zorg voor een klein baby'tje.. In je rouwperiode..
    Pff... Vreselijk!

8. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Gebeurde hier in de buurt. Het stuk bij Helmstedt is trouwens wel het bredere stuk. Een stukje daarvoor is ie veel sneller.
    De A2 in Duitsland is een verschrikkelijke weg. Ben altijd een beetje bang als we er over rijden.

9. Aura

Aura Niet meer actief

Jee wat erg, bah daar mag je toch niet aandenken...

Het doet me denken aan een boek wat ik vroeger voor school moest lezen, daar werd dit ook in beschreven: IJskoude handen.

Share This Page