Kind kwijt na geboorte

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Fiend, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik heb ook wajong heb mn eigen huisje maar wat prive zaken lopen niet echt goed. Bij mij was t zo toen ik net was bevallen en de kraamzorg, en de vk, en de mensen van t cb er waren de vader van mn kids door t lint was gegaan onmdat hij niet tegen de drukte kon smorgens vroeg. Natuurlijk niet goed te praten en ik moest me melden bij jeugdzorg anders zouden zij mij melden. Niet om mijzelf maar om de vader van de kids. Ik had keurig gebeld en we hadden wat dingen doorgenomen. In het dossier stond ook dat ik wel een goede moeder ben. Uit dat telefoontje kwam dat ze vond dat ik geen begeleiding ofzo nodig had. Ik heb nu dus ondanks dat ze wouden dat ik me zou gaan melden totaal geen begeleiding.

Wij hebben alles goed onderling geregeld met de 2 kids en iedereen ziet dat en op het cb vonden ze het juist goed dat er geen jeugdzorg bij was ofzo. Mijn oudste zoontje woont wel bij mn schoonmoeder thuis wegens prive omstandigheden maar daar heb ik zelf voor gekozen en er zit dus ook geen begeleiding bij.

Niet te bang zijn en als je je zou moeten melden zou t nog niet hoeven te betekenen dat het gevolgen heeft.

Deel Deze Pagina