Even mijn verhaal kwijt.

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik weet niet waar ik moet beginnen.
    Het komt er op neer dat ik onze buurman, en vriend, vandaag dood heb gevonden in zijn huis.
    Afgelopen jaar veel zorgen om hem gehad, veel met hem meegemaakt, veel geholpen en veel contact.
    En daar lag hij vanavond dood in zijn bed.
    Ik vertrouwde het niet, nadat ik hem vanochtend zag wankelen. Deur deed hij niet open ( sleutel zat aan de andere kant ), nam zijn telefoon niet op, whatsapp reageerde hij niet op.
    Dus uiteindelijk vanavond, met sleutel, achterom gegaan. Stomstomstom om alleen te gaan, maar goed, had dit niet verwacht. Hebben in het verleden al een paar keer de ambulance moeten bellen ivm coma na alcohol.
    En nu is hij dood. Ik zag hem liggen, zijn arm helemaal zwart, en heb direct 112 gebeld.
    Die zei dat ik moest gaan reanimeren, maar ik zei nee. Hij is dood, dat doe ik niet. Ik wil mezelf dat niet aan doen. En ik kon het ook echt niet. Ik ben niet zo paniekerig maar ik kon het echt niet. Mijn man was 1 minuten later thuis, die is boven gaan kijken en zag het ook direct.
    Nog geen 30 seconde later was daar de eerste ambulance medewerker die even verderop woont. Kort daarna nog 25 andere stadbewoners met een AED maar het was allemaal al veel te laat.

En nu zit ik op de bank, mijn broertje is direct gekomen. Mijn man is er natuurlijk en ik alle ( zeer betrokken ) buren zijn langs geweest.
    Maar ik voel me raar. Beetje wazig. Hoofdpijn, lichaam doet zeer, ik ben misselijk. Ook boos, hoe vaak wij hebben aangegeven dat dit fout zou gaan, en niemand die wat deed.
    Morgen maar even langs de huisarts.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pfff... Heavy!
    Heel veel sterkte.... En gecondoleerd .

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heftig! Heel veel sterkte met de verwerking van deze vreselijke ervaring en het verlies van jullie vriend!

4. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Wat een naar verhaal. Heel veel sterkte, het moet echt heel zwaar zijn :(

5. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ohnee!! Wat heftig zeg.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar vind het echt verschrikkelijk voor je!
    Heel veel sterkte!

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Gecondoleerd en sterkte met het verwerken hiervan. Wat een vreselijk iets om mee te moeten maken...

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken..

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zo, dat is heftig!
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis!

9. Nati

Nati Niet meer actief

Wat heftig!!!! Dat gaat je absoluut niet in je koude kleren zitten en volgens mij ben jij in schok nu en heb je daar de lichamelijke klachten door. Heel goed dat je morgen naar de ha gaat, hier heb je waarschijnlijk hulp bij nodig.
    Veel sterkte!!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Bah wat heftig zeg! Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Praat er goed over en verstandig dat je naar de dokter gaar morgen.

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Sterkte! Ik vind het krachtig en dapper van je dat je niet hebt gereanimeerd!

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heftig meis.. Dit zal inderdaad even tijd kosten voor het van je netvlies af is. Niet vreemd dat je je zo voelt dus! Sterkte!

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Jeetje meis.
    Goed dat je gelijk naar de huisarts gaat zo kan hij je gelijk de wegen wijzen

Sterkte

14. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Aaahhh wat heftig voor je zeg!
    Sterkte met het verlies en met het verwerken. Goed dat je even langs de ha gaat, die kan je verwijzen naar de hulp die je nodig hebt.

Digi-knuffel!

15. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat heftig zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hè meisje toch!

Wat naar. Gecondoleerd :(

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat verschrikkelijk heftig voor je. Heel veel sterkte!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt dames.
    Zo maar eens een poging doen om te gaan slapen.

19. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    verschrikkelijk om dit mee te maken wat een schok ook gecondoleerd en heel veel sterkte

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Verschrikkelijk! :( Gecondoleerd, en veel sterkte toegewenst!

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vanavond. xx

Deel Deze Pagina