Zo verliefd op mijn mannetje!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lindangel, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik was vandaag met mijn zoontje naar de speeltuin. Ik ben gaan zitten zodat ik hem goed in de gaten kon houden en zat zo te genieten. Hij was heerlijk aan het spelen, lekker zijn gang aan het gaan. Aan het klauteren, contact maken met andere kinderen.

Kennen jullie dat? Dat je helemaal verliefd bent op je kind? Oh, ik vind hem zo leuk!!! :D

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik ben ook zoo verliefd op men prinsesje ze is pas twee maand maar toch zo een braaf lief meisje en lachen en brabbelen en flink slapen en ben zo fier op haar ik geniet er al gewoon van van haar te zien slapen
    groetjes

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, haha. Grappig he? Wij (mijn vriend en ik) zitten soms gewoon alleen maar naar mijn zoontje te kijken. En dan zeggen we 'dit is beter dan tv'. :D

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hihi dat heb ik ook ik kan daar uren naar kijken en elke keer ik zelfs een heeeel klein lachje zie verschijnen gaat het zo van "kijk schat ale kijk kijk zie ze lacht oooooh schattig he ....." hihi vind dit echt enorm ontspannend ook

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ja ik ken het. Vorige week op vakantie geweest en mijn dochter (bijna 2) was zo leuk aan het spelen en zwemmen en in de speeltuin en in de kinderdisco. Die kinderdisco was echt geweldig, mijn man en ik werden er gewoon helemaal emo van. Ze was aan het dansen en met andere kindjes aan het spelen en af en toe kwam ze even wat drinken halen bij ons... dit is echt een van de mooiste dingen... dan besef je... wat wordt ze groot!

6. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik ken het helemaal. Ik ga heel vaak naar het strandje aan de kralingse plas en dan ga ik gewoon lekker zitten en mijn zoontje gaat zijn gang wel. Of lekker bij het water of andere mensen lastig vallen met rare dansjes enzo. Die mensen komen niet meer bij dan en ik ook niet.
    Er zijn momenten dat ik hem achter het behang kan plakken maar ook van dit soort momenten dat je echt volop geniet van je kleine.

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    die kleine hier is dan nog geen peuter, maar die gedachte herken ik wel
    van die momentjes samen met zn 2tjes vind ik zo leuk. dan kijken we elkaar aan en moeten allebei lachen. en op het moment dat ik dan weer kijk naar hem gaat ie weer lachen en ik dus ook :p schatje. vind het helemaal niet erg dat meneer de eerste 7 maanden een mama's kindje is :) kan er de hele dag naar kijken

Deel Deze Pagina