Zit ik barbie's nieuwe programma te kijken stapt ze rustig in de auto...hond ernaast en kind op schoot! Wat vinden jullie? Is toch niet van deze tijd?? Kan je toch boete voor krijgen denk? Em zouden jullie t doen? Bijv klein stukje?
Ik zag het idd ook. Krijg je idd vast een boete voor en zal levensgevaarlijk zijn. Ik doe het in ieder geval niet ook niet voor een klein stukje.
Tja wat voor antwoorden verwacht je?! Nee tuurlijk hoort dat niet en ja je kan er een flinke bekeuring voor krijgen en nee ik zou dat nooit doen.
Je vergeeft het jezelf nooit als je kleintje door de vooruit vliegt omdat ie niet in een autostoeltje zat..
Nee, dit mag absoluut niet! Daar krijg je absoluut een boete voor als oom agent dit ziet. Nu schijnen er wel netiets andere regels te zijn voor noodgevallen en als het niet je eigen kinderen zijn voor een heel klein stukje. Dan mogen ze volgens mij zonder stoeltje in de gordel om de middel geloof ik (nooit om de schouder dan) Maar ook dat vind ik onverantwoord. Volgens mij kan je alle regels op internet nalezen!
Tja wat voor antwoorden verwacht ik er zijn blijkbaar toch 'mensen' die t doen Kvind t echt te gek voor woorden pff
Ik zag het net ook en dacht ' weer lekker onverantwoordelijk daar' Pfffff ik kan me daar wel aan storen, maar goed dan moet ik maar niet meer kijken hihi
Haha ik zag het en moest gelijk aan hier denken....ik dacht o jee een topic en er zitten heel wat moeders te stijgeren. Ik vind het echt heeeeeeel dom en zou dat zelf nooit doen,zou mezelf echt nooit vergeven als er iets gebeurd zou daar ook constant bang voor zijn.
Ik zit het ook te kijken.. belachelijk! Dat ze dat uberhaupt laten zien op tv, alsof het doodnormaal is :x Dus nee, ik zou dat nooit doen! Ook niet voor een heel klein stukje
Ik zat ook al te kijken en dacht WTF ?? Nee ik zal het noooiiit doen! En dan ook echt nooit! Met een klein stukje kan je al een ongeluk krijgen... Ik heb ooit een ongeluk gehad in 2011 met ons dochtertje in de auto, ze had zich losgewurmd (vraag me niet hoe?? maar ze is soms net een slangemens die zich overal tussen wurmt) en lachtte achterin de auto, deed ze wel vaker maar iets in mij zei dat ik om moest kijken, dat deed ik en ik zag dat ze los gewurmd was... Dus ik ben gestopt op de carpool plaats, heb haar vast gezet en ben verder gereden.. 500 meter verderop kregen we een ongeluk! En nog bijna dagelijks ben ik zoooo blij dat ik omkeek en haar alsnog goed vast gezet heb! Dus moet je je voorstellen wat er gebeurd als je los in de auto zit met je kind...
Echt niet! Had ik laatst nog een discussie over met mijn schoonvader. Mijn man had de auto mee, ik had dus geen stoeltje. Mijn schoonvader wilde ons op komen halen maar vond het maar grote onzin dat ik liever ging fietsen omdat ik haar echt niet los in een auto meeneem..
Ik was al geen fan van Barbie en dit bevestigd maar weer waarom. Een onverantwoordelijke tr*t vind ik het. Maar goed, wie ben ik. Ik ken haar verder niet...
Goed nee. Hele generaties zijn zonder vast te zitten groot geworden. Nee alle gekheid op een stokje idd onveranderlijk.
Kan ze niet alsnog nu een bekeuring krijgen omdat het oo film staat ?? (Was toen toch ook met stunten oo youtube dat ze jongelui ook bekeuringen kregen, omdat ze te achterhalen waren ) Ik weiger t gewoon te kijken,irriteer me er dood aan, blijkt maar weer waarom...
Ik zou het ook echt niet doen maar mijn moeder heeft ooit idd ook weleens gezegd dat een klein stukje wel zou kunnen/ toch nog wel mocht? Dat deden ze vroeger ook. Dus vanuit hen is het nog wel redelijk normaal. Heb wel even goed verteld dat het echt niet moet/mag/ kan etc en ze zal het ook niet doen hoor
Wij zijn wel laatst gaan kijken bij mijn paps zijn vrachtwagen en toen hebben we mijn zoontje meegenomen de vrachtwagen in! Hij zat bij mij op schoot in de gordel en we hebben een rondje over de afgesloten parkeerplaats gereden! Verder zou ik het ook niet doen hoor!
Ik was (vijf jaar geleden) met zoonlief (toen ong. een half jaar) in het ziekenhuis ivm heupdysplasie, de verpleegkundige vertelt in welke hoek zijn heupen kwamen en ik vroeg haar of hij op die manier nog wel in een autostoeltje mee naar huis kon. We moesten namelijk de spreidbroek aan laten meten en hem aanhouden en naar huis vervoeren (een afstand van 11 km). Zegt ze serieus: Nou, dat weet ik niet, maar als het niet past neem je hem maar op schoot. Tr*t, hoe verzin je het?!