Je kan een app downloaden ringtone creator/maker en daarmee kan je een nummer wat op je telefoon tot een ringtone ombouwen. Toevallig daarnet nog gedaan! Het is een beetje vogelen, maar uiteindelijk lukt het wel!
Is er geen help functie bij de app? Bij die van mij namelijk wel.. Je moet het sowieso via iTunes doen. Anders even googlen misschien?
Oh ik ga er meteen van uit dat je een iPhone hebt.. Haha. Ik weet niet hoe het bij andere telefoons werkt maar met een iPhone sowieso via iTunes dus.
Dat kan gewoon via itunes, ik heb dat overlaatst ook gedaan. Heb er wel even mee bezig geweest maar je moet het maar eens opzoeken op google en je komt er wel, je moet wel even geduld hebben.
Het gekke is dat wij geen laptop of iets dergelijks hebben.. Kan net ook zonder? Ik kan niks op de iTunes app wijzigen..
Even googlen naar iTools. Weliswaar engelstalig, maar echt heel makkelijk in gebruik. Telefoon via usb aansluiten, programma openen, klik en sleep je muziek naar mapje ringtones in het programma. En klaar ben je. Toevallig vanmorgen zelfde probleem gehad. Je hebt inderdaad wel Itunes op je pc nodig, maar dat is in verband met bepaalde drivers, die je Iphone aanspreken. Het programma zelf gebruik je niet. Alleen iTools.