Wij zijn voor het eerst wezen kijken toen meneer anderhalf was, toen der tijd gaf men aan maar eens per 2 jaar dat iedere school opendag hield dus overal gaan kijken. Jaar erop bleek toch weer opendag dus bij de scholen die er voor ons uitsprongen weer gekeken en toen gelijk ingeschreven. Hier moet je voor de derde verjaardag inschrijven bij de school zodat zij er rekening mee kunnen houden. Dus ik zou zeggen 2,5 is perfect .
zoontje met bijna 2,5 jaar en dan een keer met 3 jaar mee geweest. ik vind dat beter dan zonder het kind. het hielp veel dat ze mijn kind hebben onthouden en met de intake gesprek vorige week met de juf is hij ook mee geweest. dan zie je hoe ze met kids om gaan. zoontje mocht op schoot bij de mevrouw locatie manager(hij vroeg dat netjes aan haar) hij mocht in de kring zitten bij n andere school en met het gesprek met de juf lekker gespeeld in de klas. zoon vond de school die we met 3 jaar waren gewst enorm druk. hij kon de herrie en rommel niet zo goed aan. hij wilde daar echt niet naar school gaan.
Hier ook mee geweest omdat ik wilde zien hoe hij in welke omgeving zou reageren. Zo washij op 1 school zichzelf en op de andere scholen helemaal niet. Onzeker, niet van mijn zijde los te krijgen. De school waar hij zich fijn voelde is het geworden.