Even een kleine vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xSNDY19x, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    hoi dames,

sinds deze week werk ik 4 dagen overdag, en ook sinds deze week gaat mijn kleine dus naar het KDV.

Op dinsdag en woensdag moest ik van 13.30 tot 22.00 uur werken, dus kleine gaat dan pas om 13.00 naar de kinderopvang ik doe er 45 minuten over om bij haar kdv te komen (ivm bus etc).
    Hierdoor mist ze haar ochtend slaapje. ze word meestal rond half 10 10 uur wakker en gaat dan rond half 12 12 uur weer even op bed!

Nu ze dit mist, is ze echt niet te genieten op het KDV en maak ik me ook ontzettend veel zorgen mijn vriend gaat haar deze 2 dagen om half 5 ophalen dus ze is er ook geen UREN ofzo.

ik probeer op mijn werk te regelen dat ik neit meer op deze 2 dagen tot 10 uur hoef te werken ma gewoon van 9 tot 18.00 zodat de kleine haar slaap wel kan krijgen op het kdv.

hebben jullie nog tips om het haar een beetje makkelijker te maken of zodat ik mij zorgen maak nu. want kan niet echt normaal mijn werk doen omdat ik me heel veel zorgen maak. heb net het kdv gebeld en hoorde haar al meteen weer huilen op de achtergrond en ook echt hysterisch. :( Maak me zoveeeel zorgen!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'baby en dreumes'

3. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Wat vervelend voor je maar begrijp ik dat je kleintje deze week voor het eerst gaat? Hebben ze op het kdv geen "oplossingen" hier worden kindjes die erg moeten wennen en niet goed kunnen slapen in een schommel fisherprice of in d'r eigen kinderwagenbak of in hangmatje gelegd. Misschien moet ze even wennen. Hoop dat het snel beter gaat voor je.

groetjes kim

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ze het doen op haar kdv. vorige week en de week ervoor is ze 2 dagen gaan wennen en toen ging het super!! ;O heeft ze ook goed geslapen daar enzo en nu ineens niet.

5. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je haar 's ochtends nu een uurtje eerder wakker maakt en dan een uurtje eerder weer in bed legt? Dan zou ze nog een klein uurtje kunnen slapen.

Als tweede optie misschien dat als je bij de kdv komt, haar daar op bed leggen. Doe ik ook met mijn zoontje. Als hij 's middags naar de kdv gaat, breng ik hem daar zelf nog op bed. Moet even wennen, maar anar een paar keer ging dit prima.

Ze zal ook gewoon even tijd nodig hebben om daar te wennen!

Wel vervelend zo voor je!

6. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! ik zou haar wel graag zelf in bed willen leggen dit ga ik een voorstellen op het kdv! :) Bedankt voor de tip!

het zal inderdaad wel even wennen zijn voor haar, maar voor mama & papa ook haha! helaas hoort het erbij!

7. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook denken om haar slaapritme proberen te veranderen.
    Of iets eerder brengen als dat kan/mag.

8. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik zou haar ritme ook iets veranderen. sochtends eerder wakker (7.30?) maken en dan rond 10.00 nog even een uurtje slapen...is dat geen optie?

Deel Deze Pagina